۰
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳

برخورد با روزه‌خواري در پایتخت

ماموران پليس پايتخت در ادامه طرح برخورد با تظاهر به روزه‌خواري در اماكن عمومي، طرح ويژه برخورد با رستوران‌هاي متخلف را در تفرجگاه‌هاي حاشيه‌اي پايتخت به مرحله اجرا گذاشتند.
بر اساس اين طرح ماموران پليس پليس امنيت و اماكن تهران بزرگ ضمن حضور در مراكز تفرجگاهي حاشيه‌اي پايتخت با مظاهر روزه‌خواري، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌هاي متخلف در اين مناطق برخورد كردند.

همچنين ماموران راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ نيز در طرحي هم‌زمان با تظاهر به روزه‌خواي توسط رانندگان و سرنشينان خودروها در پايتخت برخورد كردند.

سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ پيشتر در اين خصوص گفته بود كه تسهيلات ويژه‌اي براي اغذيه‌فروشان در طول ماه مبارك رمضان در نظر گرفته شده است و اين صنوف مي‌توانند از اذان مغرب تا اذان صبح به فعاليت‌هاي صنفي خود ادامه داده و در طول اين مدت باز هستند.

به گفته فرمانده انتظامي تهران بزرگ اين تسهيلات در راستاي محدوديت زماني اين صنوف در نظر گرفته شده است چرا كه اين صنوف نمي‌توانند در طول روز فعاليت كنند.

وي همچنين به تسهيلات اتخاذ شده در مورد فعاليت‌ رستوران‌ها، و صنوف مشابه نيز گفته بود كه در طول ماه مبارك رمضان اين صنوف مي‌توانند از افطار تا ساعت يك بامداد به فعاليت ادامه دهند و در طول روز اجازه فعاليت ندارند.

ساجدي‌نيا تاكيد كرده بود كه تنها رستوران‌هايي مي‌توانند در طول روز فعاليت كنند كه مجوزهاي لازم را از اداره اماكن اخذ كرده باشند.

نيروي انتظامي نيز پيشتر اعلام كرده بود كه متصديان هتل‌ها، رستوران‌هاي بين راهي، مهمانپذيرها، پايانه‌ها، فرودگاه و راه‌آهن صرفا براي مسافران خود مي‌توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع‌ذيربط با رعايت شئونات اسلامي و پوشش فضاي مربوطه فعاليت كنند اما ارايه خدمات توسط ساير مراکز پذيرايي از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.
کد مطلب: 1688
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *