۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴

انتخاب بهترین‌های سال ۲۰۱۷ فوتبال جهان

مراسم انتخاب بهترین‌های سال ۲۰۱۷ فوتبال در لندن پایتخت انگلیس برگزار شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از انتخاب، این مراسم باشکوه در حضور بزرگان سال‌های گذشته و فعلی فوتبال جهان برگزار شد و در نهایت بهترین‌های سال ۲۰۱۷ دنیای فوتبال معرفی شدند.
در این مراسم باشگاه رئال مادرید که فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگای اسپانیا شد و همچنین تیم ملی زنان هلند، مهمترین جوایز را از آن خود کردند.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتعال که فصل درخشانی را با باشگاه رئال مادرید سپری کرد، بالاتر از لیونل مسی و نیمار جایزه بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد.
وی برای پنجمین بار عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد تا همراه با لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، پنج ستاره شود.
زین الدین زیدان فرانسوی که طی ۲ سال گذشته افتخارات متعددی را با رئال مادرید کسب کرده است، عنوان بهترین سرمربی جهان در بخش مردان را به خود اختصاص داد.
اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی باشگاه آرسنال جایزه بهترین گل (پوشکاش) را به خود اختصاص داد.
جیان لوئیجی بوفون دروازه بان ۳۹ ساله تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس که سال درخشانی را سپری کرد در رقابت با مانوئل نویر آلمانی و عضو تیم بایرن مونیخ و کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب شد.
جایزه بهترین هواداران جهان به حامیان باشگاه سلتیک اسکاتلند اهداء شد که همواره در دیدارهای تیمشان با هیجانی وصف نشدنی تیمشان را کمک می کنند.
جایزه بازی جوانمردانه به فرانسیس کنه تعلق گرفت که دروازه بان حریف را از مرگ حتمی در جریان بازی نجات داد.
سارینا ویگمن که تیم زنان هلند را به قهرمانی یورو ۲۰۱۷ رساند به عنوان بهترین سرمربی زن انتخاب شد.
همچنین، لیکه مارتنز هلندی جایزه بهترین بازیکن زن جهان را از آن خود کرد تا زنان فوتبالیست هلند، ناکامی های تیم مردان این کشور را جبران کنند.
کد مطلب: 75778
برچسب ها: فوتبال رونالدو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *