۰
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۵

بلایی که زلزله بر سر مسکن مهر آورد

پزشکی قانونی استان کرمانشاه اعلام کرد شمار جان باختگان زلزله شب گذشته در غرب کشور به ۳۴۱ نفر رسیده است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از انتخاب، طبق اعلام پزشکی قانونی کرمانشاه، جواز دفن ۳۴۱ نفر تا این لحظه برای جان باختن زلزله شب گذشته صادر شده است.
در میان بیشترین شمار فوتی‌ها متعلق به سرپل ذهاب با ۲۴۱ کشته بوده است.
 مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه  اعلام کرد: با توجه به حجم بالای خرابی ها و درگیری نیروهای این اداره به منظور تسریع در عملیات آواربرداری هنوز آمار دقیقی از میزان تخریب ساختمان‌ها در دسترس نیست.
 وی در ارتباط با عکس‌های مشاهده شده از وضعیت خرابی‌ مسکن مهر سر پل ذهاب بیان کرد:‌ ما در این شهرستان دو پروژه ۵۰۰ واحدی و ۲۵۰ واحدی مسکن مهر داریم که پروژه اول با توجه به قرار گرفتن آن بر روی گسل آسیب جدی دیده‌اند و این موضوع به دلیل پایین بودن کیفیت ساخت مسکن مهر نبوده بلکه تمام ساختمان‌ها و سازه‌های آن منطقه حتی اداره راه و شهرسازی این شهرستان که ساختمانی یک طبقه است آسیب دیده‌اند.
 اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور نیز با بیان این که رییس جمهوری برای بازدید به مناطق زلزله زده به غرب کشور سفر می کند، گفت: بیشتر خانه های تخریب شده در زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر است، وزارت راه و شهرسازی با دقت این موضوع را که چرا خانه های نوساز تا این حد آسیب پذیر بوده اند، بررسی کند.
کد مطلب: 77022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *