۰
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸

تصاویر مسجد الروضه پس از حمله داعش

دادستانی کل مصر اعلام کرد: شمار کشته‌های حمله تروریستی به مسجد الروضه در العریش مصر به ۳۰۵ تن افزایش یافت که ۲۷ نفر از آنها کودک بودند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از انتخاب، دادستان کل مصر اعلام کرد عوامل حمله به مسجد الروضه در العریش پرچم داعش را در دست داشتند.
 مقام‌های مصری پیش از این شمار کشته ها را ۲۳۵ تن و شمار زخمی‌ها را ۱۰۹ نفر اعلام کرده بودند.
 بر اساس این بیانیه، شمار افراد مسلحی که در این حمله مشارکت داشتند بین ۲۵ تا ۳۰ نفر بود. در این حمله بیش از ۳۰۰ نفر کشته شدند.
در بیانیه دادستانی عمومی مصر در این باره آمده است این افراد مسلح که شماری از آنها صورت خود را پوشانده بودند و یونیفورم‌های نظامی به تن داشتند، این مسجد را محاصره کردند و با مسلسل به طرف مردم شلیک کردند.
تحقیقات مقامات مصر درباره این حادثه و گفتگوی آنها با بازماندگان این حمله ادامه دارد.
عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر با محکوم کردن حمله تروریستی در مسجد الروضه هنگام برگزاری نماز جمعه، سه روز عزای عمومی در مصر اعلام کرد و گفت: این جنایت بدون مجازات نخواهد ماند.
وی افزود: این جنایت تروریستی وحدت و اراده مردم مصر برای مبارزه با تروریسم را تقویت خواهد کرد و نیروهای مسلح و پلیس بهای خون کشته شدگان را از تروریست‌های تکفیری پس خواهند گرفت و به زودی امنیت و ثبات به این منطقه باز خواهد گشت و جنایت آنها بی پاسخ نخواهد ماند.
کد مطلب: 77616
برچسب ها: داعش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *