۰
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰

رونمایی از گلکسی s9

شرکت سامسونگ، گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۸ خود یعنی Galaxy S۹ را به صورت رسمی معرفی کرد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از انتخاب، پرچم‌دار Galaxy S۹ سامسونگ از نظر طراحی نسبت به نسل قبل، چندان متفاوت نیست؛ حاشیه‌های‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش در هر دو مدل، حفظ شده اما به‌نظر می‌رسد که ضخامت آن‌ها کاهش یافته است.
در پنل پشتی نیز، شاهد استفاده از شیشه هستیم و همین موضوع باعث شده است تا پرچم‌دار جدید سامسونگ طراحی براق داشته باشد.
از جمله تغییراتی که سامسونگ در طراحی گوشی Galaxy S۹ اعمال کرده است، می‌توان به جای‌گیری متفاوت حسگر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد. برای اینکه دسترسی به سنسور اثرانگشت ساده‌تر از گذشته باشد، این سنسور به پایین دوربین اصلی منتقل شده است. به همین جهت، احتمال اینکه دوربین را به جای سنسور اثر انگشت لمس کنید؛ کاهش پیدا خواهد کرد.
 در لبه‌های گوشی نیز، شاهد جای‌گیری سه دکمه‌ی فیزیکی Power، تنظیم صدا و بیکسبی هستیم؛ البته از طریق تنظیمات نرم‌افزاری در دستیار صوتی سامسونگ، می‌توانید این دکمه را غیرفعال کنید.
پرچم‌داران جدید سامسونگ در چهار رنگ مشکی، آبی، ارغوانی و خاکستری به بازار عرضه خواهند شد.
آنچه پرچمداران جدید سامسونگ را به محصولاتی ارزشمند مبدل ساخته، ارتقای مشخصات سخت‌افزاری است.
 Galaxy S۹ از نظر اندازه صفحه‌نمایش نسبت به نسل قبل، تغییری ندارد و همچنان با نمایشگری ۵.۸ اینچی عرضه خواهد شد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، بدون تغییر باقی مانده و QHD+ یا ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل است. به همین جهت، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، ۱۸.۵ به ۹ خواهد بود.
 پرچم‌دار جدید سامسونگ به بنلدگوی استریو مجهز شده است؛ یکی از بلندگوها در لبه‌ی پایین قرار دارد و بلندگوی دیگر با بلندگوی مخاطب ادغام شده است. از نظر بلندی، صدای خروجی از بلندگوی Galaxy S۹ تا حدود ۱.۴ برابر بلندتر از نسل قبل است؛ کیفیت صدای خروجی نیز دستخوش تغییر شده زیرا AKG با سامسونگ در این زمینه همکاری کرده است.
 دوربین، باعث خواهد شد تا خرید پرچم‌داران جدید سامسونگ منطقی جلوه کند؛ سامسونگ از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دهانه لنزی متغیر F۱.۵ یا F۲.۴ استفاده کرده است؛ این سنسور، ۲۸ درصد نور بیشتری نسبت به دوربین Galaxy S۸ جذب می‌کند و ۳۰ درصد، نویز کمتری دارد. در بررسی اولیه دوربین Galaxy S۹ به عملکرد خیره‌کننده دوربین این گوشی در شرایط نوری نامناسب پی بردیم.
 Galaxy S۹ همچنین می‌تواند ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰p HD به ثبت برساند؛ البته ثبت ویدیو با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه امکان‌پذیر است. ثبت عکس‌های سلفی نیز برعهده‌ی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با F۱.۷ و فوکوس خودکار است.
 پرچم‌دار Galaxy S۹ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و با توجه به بهبود اعمال شده در پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ و اسنپدراگون ۸۴۵، انتظار داریم شارژدهی بالاتری داشته باشد.
کد مطلب: 83069
برچسب ها: سامسونگ رونمایی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *