۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شمال غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه تشدید حملات این رژیم علیه نوار غزه، بامداد امروز نیز یک پایگاه وابسته به گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبس حماس را در شمال نوار غزه بمباران کردند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، شاهدان عینی گفتند که یک فروند هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک فروند موشک به یک پایگاه آموزشی گردان‌های قسام در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه شلیک کرد که خسارت‌های زیادی به آن وارد آمد اما تلفات جانی در برنداشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تائید خبر حمله به شمال نوار غزه گفت که هواپیمای این رژیم یک تونل را که گروه‌های فلسطینی در شمال نوار غزه حفر کرده بودند، هدف قرار دادند.

وی مدعی شد که این حمله در واکنش به تداوم شلیک موشک‌ها و خمپاره از نوار غزه به سمت اراضی اسرائیلی بوده است.

این مسئول صهیونیست همچنین مدعی شد که جنبش حماس مسئول شلیک موشک‌هاست و تاکید کرد که ارتش هدف قرار دادن گروه‌های فلسطینی را ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر «بنی گانتس» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارزیابی‌های ارتش نشان می‌دهد که چاره‌ای جز انجام عملیات گسترده مشابه عملیات«سرب گداخته» علیه غزه وجود ندارد.

وی تاکید کرد که افسران ارشد ارتش با وی در مورد عملیات علیه نوار غزه اتفاق نظر دارند.

وی افزود که چاره‌ای جز انجام عملیات گسترده مشابه عملیات «سرب گداخته» علیه غزه وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی چند روز پیش با حمله هوایی به یک دستگاه موتور سیکلت در رفح در جنوب نوار غزه یک فلسطینی را شهید و ۱۰ نفر دیگر از جمله پنج کودک را زخمی کرد.
کد مطلب: 10138
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *