۰
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۴
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تحریم‌ها نمی‌تواند اقتصاد ایران را فلج کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم‌هایی که اخیراً علیه ایران اعمال شده، اقتصاد ایران را تحت تأثیر قرار داده است اما نمی‌تواند آن را فلج کند.
به نقل از سپاه استان سمنان، محمدحسین صفار هرندی امروز در آیین تقدیر از تعدادی از بازنشستگان سپاه استان سمنان با حضور مسئول نمایندگی ولی‏فقیه و فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: آنچه مسلم، واضح و مبرهن است این بوده که نباید رنج‌هایی که مردم در این ایام متحمل شده‌اند، استمرار و امتداد یابد و باید به دنبال راه حلی باشیم البته راه حلی که خودمان به آن دست یابیم، نه راه حلی که دشمن به ما معرفی می‏کند.

صفار هرندی گفت: تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند مشکلی ایجاد کنند و درصد کمی برای اقتصاد ایران مشکل می‌آفرینند اما آن درصد حداکثری از امور اقتصادی که در اختیار دولت است، نباید معطل شود.

وی بیان کرد: در شرایط بحرانی و زمانی که عرصه تنگ می‌شود، عده‌ای مطالبی بیان می‌کنند که موجب تشدید بحران و فشار می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان تحریم‌ها را به تنهایی نمی‌توانند وسیله نابودی ایران قرار دهند، گفت: تحریم‌ها ما را از هدف اصلی‌مان خارج نخواهد کرد و به جرأت می‌توان گفت که تحریم‏ها زمانی کاهش پیدا خواهد کرد که آنها بر بی‏ثمری‌ آن واقف شوند.

صفار هرندی تصریح کرد: مهم‏ترین عامل ایستادگی و مقاومت مردم، بصیرت در صحنه‌های مختلف است و مردم ما مانند همیشه انقلاب صاحب بصیرت هستند و با وحدت و ایستادگی و تبعیت از رهبری بر توطئه‏های دشمنان پیروز می‏شوند.

وی به استقبال تاریخی مردم استان خراسان‏ شمالی از رهبری اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان داد که کسی در ایران اسلامی و جهان در تراز رهبری نیست و کسانی که تلاش می‏کنند با افاضاتی خود را در این سطح به جامعه معرفی کنند، حد و نفوذ امام خامنه‏ای را درک نکرده‏اند.
کد مطلب: 10480
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *