۰
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۶
تکذیب شد؛

لغو پروازهای تاجیک ایر به تهران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان شایعات مربوط به تعطیلی و لغو پروازهای شرکت هواپیمایی تاجیک ایر به تهران را در همسویی با چند شرکت هواپیمایی اروپایی تکذیب کرد
درپی لغو پرواز سه شنبه هفته گذشته شرکت هواپیمایی تاجیک ایر از شهر دوشنبه به تهران، رسانه های داخلی تاجیکستان و خارجی فعال در این کشور، علت آن را پیروی این شرکت از شرکت های خارجی غربی و در همراهی با تحریم ها و همچنین کاهش ارزش برابری ریال در برابر ارزهای خارجی عنوان کرده بودند.

ˈعلی اصغر شعردوستˈ شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: پرواز سه شنبه هفته گذشته تاجیک ایر به علت برخی ناهماهنگی ها در تهران و دوشنبه لغو شده بود اما این پرواز امروز با ظرفیت تقریبا کامل انجام شد.

وی با بیان آنکه هم اکنون هفته ای چهار پرواز بین تهران و دوشنبه انجام می شود، افزود:پرواز شرکت هواپیمایی آسمان روزهای دوشنبه و پنجشنبه و پروازهای شرکت تاجیک ایر روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته بصورت رفت و برگشت انجام می شود و این پروازها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد:به طور معمول و با افزایش تقاضا،نیز هفته ای یک پرواز به صورت چارتر بین تاجیکستان – ایران انجام می شود.

رسانه های خارجی پیشتر به نقل از سخنگوی تاجیک ایر اعلام کرده بودند توقف پروازها موقتی است اما به زمان از سرگیری پروازها اشاره ای نکرده بودند.

این خط هوایی بین المللی روزشنبه ۲۲ مهر ماه با پرواز ورودی به شماره ۱۰۵ درساعت ۱۲ ظهر و پرواز خروجی آن به شماره ۱۰۶ در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ‌پروازی را در مسیر دوشنبه – تهران و بالعکس انجام داد.
کد مطلب: 10484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *