۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۶
نماینده مردم قم در مجلس:

عقب‌نشینی در برابر تحریم‌ها مهلک است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید ذره‌ای در برابر تحریم‌های استکبار جهانی عقب نشینی داشته باشیم، گفت: عقب نشینی در برابر تهدیدات غرب آثار مخربی بر جای گذاشته و سمی مهلک است
 احمد امیرآبادی در تجمع اعتراض آمیز نسبت به هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام که با عنوان «غرب و استکبار، اسلام هراسی و توهین به مقدسات چرا و چگونه؟» برگزار شد، در سخنانی به بررسی علل توهین به مقدسات مسلمانان از سوی استکبار جهانی و اهدافی که در پشت پرده این توهین‌ها دنبال می‌شود پرداخت و اظهار کرد: در جریان ۱۱ سپتامبر آمریکا موج اسلام هراسی را در دنیا به راه انداخت و در این راه صهیونیست‌ها نیز پشتیبانی‌های لازم را داشتند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی آمریکایی‌ها و غرب برای افزایش اسلام هراسی و همچنین توهین به مقدسات مسلمانان یادآور شد: در ادامه این اقدامات ساخت فیلم، طراحی کاریکاتور و همچنین به آتش کشیدن قرآن از دیگر بخش‌های سناریوی آمریکا بود که به اجرا گذاشته شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با انتشار فیلم موهن درباره نبی مکرم اسلام وحدت مسلمانان جهان در سراسر دنیا بیش از گذشته تقویت شد، اضافه کرد: امیدواریم که همه این شرایط زمینه‌ای برای ظهور امام مهدی(عج) باشد.

وی با اشاره به وظایفی که مردم مسلمان در سراسر دنیا برای پاسخگویی به این اقدامات موهن و همچنین ایستادگی در برابر توطئه اسلام هراسی بر عهده دارند، یادآور شد: امروز نباید به هیچ وجه ذره‌ای در برابر تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی عقب‌نشینی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عقب‌نشینی در برابر تهدیدات غرب آثار مخربی بر جای گذاشته و سم مهلکی است، افزود: ما امروز در برابر خون شهدا مسئول هستیم و خانواده معظم شهدا و مردم متدین و انقلابی اجازه نمی‌دهند ذره‌ای از مقاومت دست بکشیم.

امیرآبادی با اشاره به راهکارهایی که برای مقابل با تحریم‌های غرب وجود دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب بر توجه به اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولیدات داخلی تاکید دارند و ما باید از منویات و رهنمودهای ایشان پیروی کنیم.
کد مطلب: 10688
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *