۰
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۹

احمدی نژاد در راه کویت

سفیر کشورمان در کویت با اشاره به اینکه احمدی نژاد بعد از ظهر امروز (سه شنبه)وارد کویت می شود، گفت: رئیس جمهور مورد استقبال شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و مقامات بلندپایه این کشور قرار خواهد گرفت .
مهر: روح الله قهرمانی چابک سفیر کشورمان در کویت در گفتگو با خبرنگار مهراز جزئیات دیدار ریاست جمهور از این کشور و شرکت در نخستین اجلاس سران مجمع گفتگوی آسیایی خبر داد .

وی خاطرنشان کرد: محموداحمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان عصر امروز وارد کویت خواهد شد و مورد استقبال شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و مقامات بلندپایه این کشور قرار خواهد گرفت.

قهرمانی ادامه داد:احمدی نژاد پس از ورود در جلسات نخستین اجلاس سران کشورهای عضو گفتگوی آسیایی حضور پیدا کرده و سخنرانی خواهد کرد .

وی تصریح کرد: دومین روز دیدار ریاست جمهوری از کویت با ملاقات و گفتگو با نخبگان سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی عرب مقیم کویت آغاز خواهد شد که در آن علاوه بر تبادل نظر ، تحولات و رخدادهای علمی و فرهنگی کشورمان نیز به اطلاع فرهیختگان عرب می رسد.

به گفته قهرمانی ؛ رئیس جمهور فردا (چهارشنبه) پس از شرکت در جلسات مجمع گفتگوی آسیایی با سردبیران و مدیران شبکه های ماهواره ای تلویزیونی کویت دیدار و گفتگو خواهد کرد .

وی گفت: آخرین برنامه دیدارهای رئیس جمهور از کویت ملاقات با خانواده های ایرانی مقیم این کشوراست .
 
کد مطلب: 10898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *