۰
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲
رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد:

رایزنی با دولت در مورد اعتبارات مترو

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات و موانع توسعه مترو گفت: یکی از مشکلات اساسی به گفته مسئولان مترو اعتبارات است که بنا داریم با رایزنی با وزرا و مسئولان دولتی مشکل را برطرف کنیم.
 مهدی چمران در حاشیه بازدید از خط ۳ متروی تهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از مسئولان و مدیران شرکت مترو، مشاوران، پیمانکاران که با مشکلات بسیار توانسته‌اند کارهای خوبی را در این بخش انجام دهند تشکر کرد.

وی تصریح کرد: در حالی پیمانکاران در زیر زمین و در تونل‌ها مشغول به کار هستند که با حوادث متعددی روبرو می‌شوند.

چمران اضافه کرد: در بازدیدی که امروز برخی از اعضای شورای شهر به همراه مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه داشتند از آخرین وضعیت خط ۳ مترو تهران اطلاع پیدا کردند و در این زمینه نیز موانع و مشکلات را بررسی کردند.

رئیس شورای شهر تهران به مشکلات شرکت متروی تهران اشاره کرد و گفت: متأسفانه گرانی‌ها در چند وقت اخیر در این بخش مشکلاتی را ایجاد کرده است که امیدواریم این مشکلات با همکاری دولت و تأمین اعتبارات برطرف شود.

وی اضافه کرد: مابه‌التفاوت افزایش قیمت مصالح، آهن و میلگرد به گفته مدیران شرکت مترو حدود ۱۲ میلیارد تومان است که این رقم نیز بسیار زیاد است که البته ما به‌التفاوت این رقم با رقمی که در گذشته به مترو داده می‌شد در بودجه پیش‌بینی نشده است.

چمران بیان داشت: بنا داریم با رایزنی و تعامل با برخی از وزرای دولت و همچنین مسئولان دولتی مشکلات مالی و اعتباری شرکت مترو تهران را برطرف کنیم که این می‌تواند در توسعه مترو مؤثر باشد.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: شرکت مترو تهران علاوه بر مشکلات فنی که در حال حاضر با آن روبرو است با مشکلات دیگری از جمله مشکلات مالی روبرو است که این نیاز به حمایت مسئولان دارد تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

صبح امروز اعضای شورای شهر (مهدی چمران، حمزه شکیب، حسن بیادی و عباس شیبانی و همچنین مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه) بازدید ۳ ساعته‌ای را از آخرین وضعیت خط ۳ متروی تهران و ایستگاه‌های آن داشتند.
کد مطلب: 11163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *