۰
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۸

انفجار كرج ۳ قرباني داشت

يکي از شاهدان اظهار داشت: شي منفجر شده در دستان دو جوان قرار داشت که به محض انفجار هر دو در دم کشته شدند و نفر سوم نيز دچار آسيب ديدگي شديد شد.
 انفجار مواد منفجره عصر روز يكشنبه در شهر كرج موجب مرگ دو جوان و مجروح شدن يك نفر ديگر شد.

انفجار ماده منفجره در شهر کرج موجب مرگ و مجروح شدن سه تن شد.

با توجه به اظهارات شاهدين گفته مي‌شود در اين حادثه سه جوان در حالي که با چرخ‌هاي دستي ضايعات آهن حمل مي‌كردند در حال عبور از خيابان بودند که انفجار رخ داده است.

يكي از شاهدان عيني در اين خصوص گفت: هر دو جوان به شدت از ناحيه کمر به بالا مجروح شده بودند به نحوي که چهره آنها قابل شناسايي نبود.

همچنين يکي ديگر از شاهدان اظهار داشت: شي منفجر شده در دستان دو جوان قرار داشت که به محض انفجار هر دو در دم کشته شدند و نفر سوم نيز دچار آسيب ديدگي شديد شد.

در پيگيري‌ها مشخص شد ‌نفر سوم اين حادثه بلافاصله پس از وقوع حادثه به بيمارستان منتقل شده و تا لحظه مخابره اين خبر وضعيت وي مطلوب گزارش نشده است.

مشاهدات عيني از محل وقوع انفجار حاكي است در اين حادثه ترکش‌هاي انفجار ماده منفجره موجب کنده شدن آسفالت و سوراخ شدن درب آهني منزل همجوار شد.

يک منبع آگاه درباره علت وقوع اين حادثه گفت: دليل اصلي اين انفجار مقداري مواد منفجره بوده است که به علت کنجکاوي اين دو جوان هنگام بررسي آن منفجر شده است. 
کد مطلب: 11490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *