۰
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۴

حمايت از احمدي نژاد تکليف شرعي بود

اسدالله بادامچيان مي‌گوييد:اگر باز به روز‌هاي انتخابات ۸۸ برگرديم موتلفه باز هم از احمدي‌نژاد حمايت مي‌کند.
بادامچيان افزوده است:آقاي احمدي‌نژاد در سال ۸۴ نامزد تيپ ماها نبود. آقاي لاريجاني نامزد اصولگرايان بود که مردم راي ندادند.ما آقاي لاريجاني را به مردم عرضه کرديم و نخواستيم که با کلک و حقه بازي و فريب و تبليغات سرسام‌آور ايشان راي بياورد.در مرحله دوم هم راي دادن را آزاد گذاشتيم و با توجه به تفاوت سليقه‌هايي که بود عده‌اي از ماها به آقاي هاشمي راي دادند و عمده‌اي هم به آقاي احمدي‌نژاد.

وي افزود:در سال ۸۸ که از آقاي احمدي‌نژاد حمايت کرديم. تکليف شرعي‌مان بود. آقاي احمدي‌نژاد هيچ چيزي به موتلفه نداده است. ايشان هر وقت توانستند و چيزي به احزاب گفتند يک بلا نسبت به موتلفه هم نگفتند! حتي درخواست ملاقات شهداي ۲۶ خرداد موتلفه که شهداي مخالفت با کاپيتولاسيون آمريکايي هستند را رد کرده است و به موتلفه وقت ملاقات نداده است. به فراکسيون موتلفه در مجلس هشتم يک ديدار نداد و درخواست ديدار ما را ناديده گرفت.

بادامچيان تاکيد کرد:آقاي حبيبي به ۴۰ شهر و من به ۲۵ شهر به عنوان دبير‌کل و قائم مقام دبير کل موتلفه براي تبليغ آقاي احمدي‌نژاد سفر کرديم. آقاي محمد‌علي اماني که دبير اجرايي حزب موتلفه است از همان سال ۸۴ به شدت مخالف آقاي احمدي‌نژاد است اما براساس تکليف شرعي در ستاد آقاي احمدي‌نژاد فعال شد تا آقاي موسوي راي نياورد. در آن مقطع نمي‌توانستيم فرد ديگري را معرفي کنيم چراکه احتمال شکسته شدن راي احمدي‌نژاد و پيروزي مهندس موسوي بود در نتيجه تکليفمان حمايت قاطع از احمدي‌نژاد شد.

بادامچيان که با هفته نامه آسمان گفت وگو مي‌کرد افزود:فعاليت انتخاباتي خرج دارد. ما به تکليف شرعي‌مان عمل کرديم و رضايت داريم. يعني اگر باز به روز‌هاي انتخابات ۸۸ برگرديم موتلفه باز هم از احمدي‌نژاد حمايت مي‌کند.
کد مطلب: 11509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *