۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۶
معاون ايران خودرو:

وانت و سواري اتوماتیک تندر۹۰ تا پايان امسال مي‌آيند

معاون ايران خودرو در تولید تندر۹۰ گفت: وانت تندر۹۰ و سواری تندر۹۰ مجهز به دنده اتوماتیک تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد شد.
 محمدرضا معتمد افزود: پروژه وانت تندر تا کنون ۷۰درصد پیشرفت کرده و نمونه آزمایشی آن در شهریور امسال تولید می‌شود.

وی از تولید انبوه این محصول در سال جاری خبر داد و گفت: تیراژ تولید تندر۹۰ ایران خودرو در سال جاری بر اساس برنامه ۱۵هزار دستگاه بوده و این محصول به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و استاندارد آلایندگی یورو۴ مجهز است.

معاون تولید تندر ایران خودرو، افزود: موتور این وانت همان موتور سواری تندر خواهد بود و گیربکس آن تقویت شده است.

وی گنجایش بار وانت تندر۹۰ را ۸۰۰ کیلو گرم ذکر کرد و افزود: این محصول در ابتدا در نوع بنزین سوز تولید می‌شود. تولید مدل دیزلی آن نیز در آینده در دستور کار ایران خودرو قرار دارد.

معتمد افزود: تندر۹۰ اتوماتیک از دیگر محصولات جدید ایران خودرو خواهد بود که تولید آزمایشی آن در آینده نزدیک و تولید انبوه و تجاری آن در سه ماه سوم امسال آغاز خواهد شد.

او اظهار كرد: فیس لیفت تندر ایران خودرو دارای تغییرات اساسی در جلو، عقب و داخل خودرو خواهد بود و توافق تولید آن نهایی شده است.

وی با اشاره به استقبال مشتریان از تندر۹۰ افزود: با توجه به برخورداری از زیرساخت های لازم این محصول، برای تولید وانت تندر مسقف، ون و مدل شاسي‌بلند (SUV.) این محصول، در حال مذاکره با شرکت رنو هستیم.
کد مطلب: 1158
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *