۰
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۹

پارلمان اروپا امارات را محکوم کرد

پارلمان اروپا جمعه از اوضاع حقوق بشر در امارات عربی متحده ابراز نگرانی و سرکوب زندانیان سیاسی و بهره برداری از کارگران مهاجر را محکوم کرد.
نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه ای آزار و اذیت ، محدودیت ها برای آزادی بیان و تدابیر غیر قانونی زندان را که به گفته آنان فعالان دموکراسی در امارات با آن مواجه هستند، محکوم کردند.
براساس این بیانیه ، مقامات اماراتی در سال دوهزار ودوازده سرکوب علیه مدافعان حقوق بشر و فعالان جامعه مدنی را افزایش داده اند.
پارلمان اروپا آزادی بدون قید شرط زندانیان سیاسی را که شمار آنان بنابراعلام این سازمان به شصت و چهار تن می رسد، درخواست کرد.
نمایندگان پارلمان اروپا همچنین از دولت امارات عربی متحده خواستند تا اصلاحاتی را برای پایان دادن به موارد نقض حقوق کارگران مهاجر و به طور مشخص کارگران زن اجرا کنند.
نمایندگان پارلمان اروپا شرایط نفرت انگیز زندگی و کار مهاجران را که کارفرمایان با نادیده گرفتن حقوق آنان ، از آنها بهره برداری می کنند، محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از استراسبورگ، پارلمان اروپا اعلام کرد:« تجارت انسان به منظور بهره برداری از کار آنان هنوز در امارات شایع است و کارگران حق اعتصاب ندارند.»
پارلمان اروپا به خدمتکاران خانگی اشاره می کند که از حقوق و مواد غذایی محروم هستند و یا منزوی و تحت خشونت های جسمی و جنسی قرار می گیرند.
کد مطلب: 11918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *