۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۵

‌واگذاری مسکن مهر تا آخردولت دهم

علی نیکزاد گفت با اتمام طرح ۸۰ هزار واحدی پردیس در قالب سه پروژه مختلف، اقدامی مهم و ارزشمند به یادگار می‏ماند
علی نیکزاد امروز در حاشیه بررسی طرح مسکن مهر پردیس در گفت‏و‏گویی اظهار داشت: همه این تلاش‏ها در مسیر خدمت‏رسانی به مردم است
وی ادامه داد: مردم بدانند با توجه به تجربیاتی که ما و انبوه‏سازان آموخته‏ایم، روش‏های بسیار مهمی در زمینه‏های فنی و مهندسی، طراحی، تأمین نیازمندی‏های روبنایی و زیربنایی و بحث راه‏های دسترسی در اختیار کشور است.
نیکزاد اضافه کرد: با وجود چنین داشته‏های ارزشمندی، امور اجرایی در کشور همچنان با قوت و قدرت به پیش خواهد رفت.
وی ادامه داد: سکونت مردم در واحدهای مسکونی این طرح‏های سه‏گانه با تکمیل ملزومات انتظامی، فضای سبز، راه‏های دسترسی، فضاهای فرهنگی، مذهبی و آموزشی انجام می‏شود.
نیکزاد اضافه کرد: امروز امور اجرایی طرح‏های مسکن مهر «دره بهشت»، «کوزو» و «انبوه‏سازان» پردیس با تلاش شرکت عمران این شهر جدید و سایر نهادهای ذی‏ربط به خوبی در حال انجام است.
*اختصاص روزهای جمعه به بازدید طرح‏های مسکن مهر تهران
وزیر راه و شهرسازی از اختصاص روزهای جمعه هر هفته به بازدید طرح‏های مسکن مهر نقاط مختلف استان تهران و سایر مناطق کشور خبر داد.
وی تصریح کرد: امروز به همراه تنی چند از مسئولان در خدمت مردم شهر جدید پردیس بودیم تا ۲۷ طرح عمرانی و خدماتی، کار اجرای خود را با برگزاری مراسم کلنگ‏زنی آغاز کنند.
نیکزاد با اشاره به سبک و سیاق ساخت و سازها در طرح‏های مسکن پردیس خاطرنشان کرد: مجموعه خانه‏های سایت دره بهشت پردیس به صورت شش، هشت و ۱۰ واحدی و در قالب واحدهای دارای حیاط احداث می‏شود.
وزیر راه و شهرسازی افزود: در سایت انبوه‏سازان پردیس، خانه‏ها به دو صورت بلند و کوتاه مرتبه ساخته می‏شود.
وی ادامه داد: طرح کوزو نیز به صورت خانه‏های ۱۰ و ۱۵ طبقه ساخته و به زودی تحویل متقاضیان می‏شود. 

کد مطلب: 13306
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *