۰
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۵
وزیر راه:

بهای بلیت هواپیما افزایش نمی‏یابد

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، بهای بلیت هواپیما تا پایان سال افزایش نمی‏یابد
علی نیکزاد در حاشیه آیین کلنگ‏زنی ۲۷ طرح عمرانی و خدماتی شهر جدید پردیس که با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، مسئولان محلی و شماری از مردم برگزار شد، در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: افزایش بهای اخیر که از سوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام شد، به دلیل افزایش قیمت سوخت بود.
وی ادامه داد: قبل از این، سوخت با بهای لیتری ۲۰۰ تومان تهیه می‏شد اما در حال حاضر این کالا به صورت آزاد و ۷۰۰ تومان عرضه می‏شود.
نیکزاد اضافه کرد: به طور قطع، اگر ارز مرجع به این امر اختصاص می‏یافت شاهد افزایش بها نبودیم؛ هر چند نمی‏شود ارز مرجع را به مسائلی از این دست هدایت کرد، زیرا باید موضوعاتی مهم‏تر مد نظر باشد.
زلزله‏های اخیر ورزقان خسارتی به طرح‏های در حال احداث نزد
وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: زمین لرزه‏های اخیر استان آذربایجان شرقی، خسارتی به طرح‏های در حال احداث این استان وارد نکرد.
وی تصریح کرد: با تأسف برخی از اهالی که منازل‏شان به واسطه زلزله‏های قبلی با آسیبی ۳۰ درصدی مواجه شده و همچنان با ترمیم این واحدها در آنها زندگی می‏کردند، دچار خساراتی شدند.
نیکزاد اضافه کرد: اگر تا قبل از آغاز فصل سرما، واحدهای مسکونی موجود در این منطقه به عدد ۷ هزار برسد می‏توان زمستان امسال را به راحتی سپری کرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: وزارت راه و شهرسازی بر اساس تأکیدات رئیس جمهور، ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۰ هزار واحد مسکونی در نواحی شهری را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: همچنین کانکس‏هایی در اختیار مردم منطقه ورزقان قرار می‏گیرد تا زمستان امسال را بگذرانند.
نیکزاد اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۲ نیز بازسازی واحدهای مسکونی این نواحی با تسهیلات آماده بانکی، اعتبارات اختصاصی و نهادهای پای کار تداوم می‏یابد.
کد مطلب: 13362
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *