۰
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۸

موضع خصمانه جدید سعودی ها علیه ایران

یک مقام سعودی در حالی ایران را به تلاش برای رسیدن به سلاح هسته‌ای متهم کرد که تنها در مورد فعالیت های هسته ای اسرائیل واژه «غیر شفاف» را به کار ببرد
«خالد العیسی» ناظر آکادمی مطالعات انرژی هسته ای در شهر علوم و فن‌آوری ملک عبدالعزیز در اظهاراتی در گفتگو با روزنامه سعودی الحیات مدعی شد که فعالیت‌های تاسیسات هسته‌ای بوشهر با شبهه های متعددی مواجه است.
وی که کشورش فعالیت های هسته‌ای رژیم صهیونیستی را نادیده می گیرد و از اظهار نظر دراین زمینه خودداری می کند، مدعی شد که فعالیت های این تاسیسات هسته ای مشکوک است و شبیه عملیات پولشویی در آن صورت می گیرد.
وی ایران را متهم به تلاش برای به دست آوردن سلاح هسته ای کرد اما در تناقضی آشکار مدعی شد که ایران تجربه کافی برای ساخت سلاح هسته ای را ندارد.
اظهارات خصمانه این مقام سعودی علیه فعالیت های هسته ای ایران در شرایطی مطرح شد که ایران بارها بر مسالمت‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته ایش تاکید کرده و گزارش های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بر این موضوع صحه گذاشته است.
این مقام سعودی در زمینه فعالیت‌های هسته ای رژیم صهیونیستی که بنا بر اعلام رسمی برخی مقامات صهیویست بالغ بر ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که فعالیت های هسته ای اسرائیل شفاف نیست.
کد مطلب: 13563
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *