۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۴
شمس الدین حسینی:

عده ای مانع اصلاح سیستم بانكی می شوند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هر زمان وزارت اقتصاد تلاش می كند تا ساختار بانكی را اصلاح كند، عده ای با فضاسازی تلاش می كنند تا مانع از اصلاح سیستم بانكی كشور شوند.
عده ای مانع اصلاح سیستم بانكی می شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست مشترك اعضای كمیسیون صنایع و معادن و كمیسیون اصل ۹۰ مجلس امروز (سه شنبه) با حضور 'سید شمس الدین حسینی' وزیر امور اقتصادی و دارایی، 'مهدی غضنفری' وزیر صنعت، معدن و تجارت، و 'محمود بهمنی' رییس كل بانك مركزی در محل كمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این نشست مشترك كه به منظور بررسی مسایل اقتصادی كشور برگزار شد، مسوولان اقتصادی دولت ضمن ارایه گزارشی به سوال اعضای این كمیسیون ها پاسخ دادند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی دراین نشست مشترك درمورد وصول مطالبات معوقه بانكی اظهارداشت: این وزارتخانه بارها در مجلس هشتم با كمیسیون اقتصادی در این زمینه جلسه داشت، در آن زمان برخی ها بر این عقیده بودند كه عدم وصول برخی معوقات بانكی به ساختار سیستم بانكی باز می گردد.

حسینی افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی همواره تلاش كرده است، ساختار سیستم بانكی را اصلاح كند اما برخی افراد با فضا سازی تلاش می كنند مانع از تسریع اصلاح ساختار سیستم بانكی شوند.

وی خاطرنشان كرد: امروز بیشترین تحریم ها بر روی سیستم بانكی و صنعت ایران است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخشی دیگر از سخنان خود از رییس كمیسیون اصل نود مجلس خواست تا درمورد صنعت خودرو سازی كارگروه مشتركی متشكل از وزارتخانه های صنعت،معدن و تجارت و اقتصاد تشكیل دهد تا مسایل مربوط به خودرو و اقداماتی كه وزارت صنعت و معدن در بحث حمایت از تولید داخلی انجام می دهد، مورد بررسی قرار گیرد.

حسینی همچنین درمورد پرداخت نشدن مالیات توسط برخی افراد در كشور، گفت: هدف از اخذ مالیات استفاده برای مسایل عمومی كشور است در حالی كه عده ای از پرداخت آن خودداری می كنند.
کد مطلب: 1366
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *