۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۳

ضربات جبران ناپذیر بی ثباتی بازار

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس در خصوص تشکیک به نحوه جمع آوری امضای طرح سوال از رییس جمهوری گفت: من نیز به این شیوه جمع آوری امضا اعتراض دارم و شکایت خود را به کمیسیون اصل نود فرستاده ایم و منتظر جواب این کمیسیون هستیم.
حسین طلا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایندگان مجلس نیز می دانند که مردم مشکل اقتصادی دارند وبی ثباتی بازار ضربه های جبران ناپذیری از حیث افزایش قیمت کالاهای اساسی به مردم زده است.
وی افزود: استفاده از ابزارهای تذکر، سوال و استیضاح وزرا و رئیس جمهوری حق مجلس و نمایندگان است.
سئوال از رئیس جمهور نباید فضا را متلاطم کند
این مسئول عنوان کرد: این مهم در صورتی مطلوب است که فضا متلاطم نشود که در این زمینه می توان در یک جلسه و فضای صمیمی تری این موضوع مهم را به بحث گذاشت.
دبیر مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وقتی ما به خاطر بحث گندم جلسه مجلس را غیرعلنی می کنیم باید روی مسائل حساس تر با دقت بیشتری عمل کنیم.
مسئولان انتخابات آتی را مدیریت کنند تا توطئه های دشمنان عملی نشود
وی یادآور شد: همانطور که واضح است صحبت های نمایندگان از رادیو مستقیما پخش می شود و برخی از موضوعات است که اشخاصی در کشورهای مختلف می شنوند و ما باید به گونه ای رفتار کنیم که پیگیری مطالبات مردم آسیب بیشتری به خود مردم نزند.
این مسئول انتخابات آتی را انتخابات سختی عنوان و اضافه کرد: برگزاری دو انتخابات به طور همزمان قطعا سخت است که مسئولان باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند و نگذارند که توطئه های دشمنان عملی شود.
کد مطلب: 13868
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *