۰
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۱

کفاشیان استعفا می دهد؟

پس از سپری شدن هفته ای کابوس وار برای فوتبال کشورمان که هفته سیاه فوتبال لقب گرفت، همه منتظر واکنش فدراسیون فوتبال در این خصوص هستند.
باشگاه خبرنگاران: پس از سپری شدن هفته ای کابوس وار برای فوتبال کشورمان همه منتظر واکنش فدراسیون فوتبال در این خصوص هستند.
پس از سپری شدن هفته ای کابوس وار برای فوتبال کشورمان که هفته سیاه فوتبال لقب گرفت، همه منتظر واکنش فدراسیون فوتبال در این خصوص هستند.
این هفته سیاه از یکشنبه بعدازظهر برای فوتبال ما با شکست ۴ بر یک تیم ملی زیر ۱۹ سال مقابل کره جنوبی آغاز شد، سپس تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم نه چندان قدرتمند کلمبیا نتیجه را واگذار کرد و از جام جهانی فوتسال حذف شد و اوج فاجعه چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رقم خورد و تیم ملی فوتبال کشورمان که خیلی ها امیدوار بودند با شکست ازبکستان تقریبا کار صعود به جام جهانی را تمام کند نتیجه را به این تیم واگذار کرد تا بار دیگر کار ما به اما و اگر کشیده شود.
در روزهایی که فدراسیون فوتبال کشورمان با شدیدترین انتقادات روبرو شده است همه منتظر واکنش رئیس این فدراسیون به ناکامی های اخیر هستند .
پیش از پیروزی ایران در مقابل کره جنوبی بحث برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری کفاشیان توسط یکی از اهالی فوتبال مطرح بود اما به دلیل در پیش بودن بازی حساس مقابل کره جنوبی این بحث مسکوت ماند و با برد ایران در آن بازی رئیس فدراسیون با خیالی آسوده مجمع انتخاب نایب رئیس دوم را که بسیار پر حرف و حدیث بود برگزار کرد؛ اما اگر شرایط کنونی در فوتبال، زمان برگزاری مجمع در فوتبالمان حاکم بود شاید اعضای مجمع با استیضاح کفاشیان اکنون فرد دیگری را به جای وی بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال نشانده بودند.
به هر حال با اوضاع کنونی فوتبال کشورمان و با انتقادات بسیاری که به نحوه اداره کردن این رشته پرطرفدار از فدراسیون فوتبال می شود و همچنین برگزاری مجمع های پر حاشیه انتخابات ریاست هیئت ها در استانهای مختلف باید دید سرانجام سرنوشت فدراسیون فوتبال کشورمان و به ویژه رئیس این فدراسیون چه می شود؛ آیا کفاشیان سرانجام عطای کار در فدراسیون را به لقایش می بخشد و استعفا می دهد؛ و یا اعضای مجمع با جمع آوری امضا و تشکیل مجمع فوق العاده کفاشیان را برکنار می کنند؟
شاید باز هم مثل گذشته هیچ اتفاق خاصی نیفتد و کفاشیان کماکان به فعالیت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد و پس از گذشت چند روز همه چیز فراموش شود.
امیدواریم هر اتفاقی به وقوع می پیوندد به سود فوتبال کشورمان باشد.
کد مطلب: 14125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *