۰
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۴
لاریجانی اظهار داشت:

حمایت از فلسطین؛هدف استراتژیک ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه با روحیه استقامت و قدرت نمایی تسلیحاتی مقاومت فلسطین ، سونامی بی حیثیتی رژیم صهیونیستی شکل گرفت، گفت: حمایت از مردم فلسطین به عنوان یک هدف مهم دراستراتژی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
 علی لاریجانی جمعه شب دقایقی پس از ورود به لبنان در جمع نمایندگان گروه های مختلف فلسطینی در بیروت گفت : پیروزی غزه آنقدر بزرگ است که همه مسلمانان می توانند به آن افتخار کنند .
وی ادامه داد : با این پیروزی یک ظرفیت جدید برای نیروی مقاومت و ملتهای فلسطین و لبنان بوجود آمد.
رئیس مجلس با بیان اینکه ملت لبنان در ایجاد روحیه مقاومت پیشرو است ، گفت: مقاومت این ملت در جنگ ۳۳روزه یک امر گرانبها بود ، همین تفکر را مردم فلسطین در جنگ ۲۲ روزه تجربه کردند.
لاریجانی تاکید کرد : هدف رژیم صهیونیستی از اقدامات اخیر خروج از انزوا بود ، اما با موجی که توسط فلسطینیان بوجود آمد ، با روحیه استقامت و قدرت نمایی تسلیحاتی ، سونامی بی حیثیتی رژیم صهیونیستی شکل گرفت.
وی گفت: امیدواریم رژیم صهیونیستی توجه داشته باشد که با اراده های قوی مواجه است .
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار که با حضور خبرنگاران برگزارشد ، خطاب به نمایندگان گروه های مختلف فلسطینی در لبنان گفت : شما در این پیروزی نقش داشتید و برایتان آرزوی توفیق می کنیم .
وی ادامه داد : ایران همیشه در کنار شماست و حمایت از مردم فلسطین به عنوان یک هدف مهم دراستراتژی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
لاریجانی که صبح امروز در راس هیاتی با حضور ۶ نماینده مجلس سفر منطقه ای خود را از سوریه آغاز کرده است ، پس از دیدار با مقامات این کشور از جمله بشار اسد رئیس جمهور ، امشب وارد بیروت پایتخت لبنان شد.
وی تا دقایقی دیگر با نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار و گفتگو خواهد کرد .
سفر به ترکیه برنامه دیگر لاریجانی در این دور از رایزنی های منطقه ای است.
کد مطلب: 14665
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *