۰
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۱

استخدام نیرو در سازمان محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال توافق نهایی هستیم تا مجوز استخدام هفت هزار نیرو را دریافت کنیم و منتظر ابلاغ آن از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور هستیم.
 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد جواد محمدی‌زاده درباره تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای بخشهای مختلف سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: بر اساس توافقی که با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور انجام دادیم در مجموع ۱۱ هزار نیرو برای انجام ماموریت‌ها نیاز داریم زیرا شهرستانهای جدیدی ایجاد شده است که باید اداره محیط زیست در آنها ایجاد شود و استانها نیز مقداری کارشان متنوع شده و فعالیتهای ما نیز گسترده شده است.
وی افزود: در حال توافق نهایی هستیم تا مجوز استخدام هفت هزار نیرو را دریافت کنیم که در حال قطعی کردن این موضوع هستیم تا ابلاغ آن را از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور دریافت کنیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: علاوه بر آن مجوز جدیدی هم داده خواهد که بتوانیم کسری نیروی خود را تامین کنیم که در صورت دریافت این مجوز هم در بخش محیط بانی و هم در سطوح کارشناسی و فعالیتهای اداری اقدام به استخدام نیرو خواهیم کرد.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدی زاده یادآورشد: از این تعداد نیرو تنها ۷۰۰ نفر در تهران خواهد بود و مابقی به سایر استانها اختصاص دارد.
کد مطلب: 14892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *