۰
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۲
عضو کمیسیون امنیت ملی:

بسیجیان؛مبنای پیروزی غزه بر اسرائیل

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بسیجیان عاشورایی و تجهیزات نظامی والفجر در جنگ هشت روزه غزه عامل اساسی در پیروزی مقاومت در برابر اسرائیل است
جواد کریمی بعدازظهر امروز در نشستی با دانشجویان حوزه بسیج امام حسین(ع) در دانشگاه آموزش عالی تابران مشهد اظهار داشت: گردان‌های قسام در غزه، گردان عاشورایی و بسیجی تحت امر ایران هستند.
وی افزود: ایران حامی جهان اسلام در برابر استکبار است و حمایت از غزه را به‌عنوان رسالتی خطیر تا پیروزی به تکامل رساند نه مانند رهبرانی چون خالد مشعل که به‌راحتی مسیر خود را به‌واسطه تعامل با قطر منحرف و غزه را به فراموشی سپرد.
کریمی از حضور ۵۰ هزار موشک والفجر در غزه یاد کرد و گفت: ایران در تجهیز نظامی‌گری در غزه نقش مهمی ایفا کرده و ۵۰ هزار موشک والفجر و هزاران موشک ضدتانک در غزه نشان‌دهنده نقش بزرگ ایران در پیروزی مقاومت در این جنگ هشت روزه دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس رسالت ایران را فرای مرزها توصیف کرد و اذعان داشت: ایران در تمام بیدارهای عربی و پیروزی جهان اسلام در برابر استکبار موثر بوده و در بیشتر این کشورها به آموزش گردان و تشکیل نیروهای بسیجی مبادرت ورزیده است.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی با حضور خود در سوریه امید بشاراسد را برای جهاد و پیروزی در برابر استکبار از ۸۰ درصد به ۱۲۰ درصد رساند و نکته قابل ذکر حضور فعال بسیجیان جهت تشکیل بسیج در این کشور است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تاکید کرد: حزب‌الله در لبنان نیروی عظیمی برای پیروزی مسلمانان در برابر استکبار به‌شمار می‌روند و تشکیل بسیج در سوریه نیرویی به‌مراتب قوی‌تر از حزب‌الله است.
کریمی یادآور شد: ایران امروز به‌منزله ام‌القری جهان اسلام به‌شمار می‌رود.
کد مطلب: 14952
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *