۰
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

حکم کمیته انضباطی وجاهت قانونی ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حکم صادره کمیته انضباطی وجاهت قانونی نداشته و جریمه را باید هیئت فوتبال استان بپردازد
محمدحسین جعفری اظهار کرد: باشگاه تراکتورسازی تبریز مسئول بلیت‌فروشی بازی تراکتورسازی با فجر سپاسی شیراز نبوده و هیئت فوتبال استان این وظیفه را بر عهده داشت و اگر اشتباهی هم صورت گرفته مسئولیتش با هیئت فوتبال استان است.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: سال گذشته تنها بلیت فروشی بازی تراکتورسازی با ملوان به این باشگاه واگذار شده و از این رو حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجاهت قانونی نداشته و این جریمه را باید هیئت فوتبال استان بپردازد.
وی در مورد آخرین وضعیت سهمیه ایران در باشگاه های آسیا تصریح کرد: اعطای سهمیه ۳+۱ برای باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تایید شد و کمیته مسابقات با توجه به همه معیارها و فاکتورها این سهمیه را به فوتبال ایران داده که فردا در جلسه کمیته اجرایی تعداد سهمیه‌های نهایی تصویب و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: تصویب این مصوبه قطعی است اما فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران تیم تراکتورسازی را بابت عدم بلیط فروشی برای یکی از بازی‌های فصل گذشته ۱۳۲ میلیون تومان جریمه کرده است.
کد مطلب: 15062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *