۰
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۹

ایجاد اشتغال جهاد اکبر است

ایجاد فرصت‌های اشتغال در مقطع کنونی یک جهاد واقعی است که می‌توان از آن به عنوان جهادی اکبر در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های استکبار جهانی یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جریان بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ما در شرایط خاص جهانی و بین‌المللی که زیر فشار ابرقدرت‌های عاصی و طغیان‌گر هستیم باید استقلال و خوداتکایی خودمان را حفظ کنیم و بهانه به دست دشمن ندهیم تا آنها رخنه‌ای در حاکمیت و صلابت نظام اسلامی داشته باشند.
وی با بیان اینکه دشمن منتظر کوچک‌ترین لغزش از سوی ما است تا برخی از اهداف و سیاست‌گذاری خود را در تحریم‌ها بزرگنمایی کند، تصریح کرد: به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و بالاتر از همه رهنمودها و ارشادات بصیرگونه مقام معظم رهبری کل خدمتگزاران در نهایت درجه تلاش می‌کنند تا مردم در رفاه و آسایش بوده و با کمترین دغدغه و مشکل از این پیچ تاریخی بتوانیم به راحتی عبور کنیم.
نیکزاد به تاکیدات متعدد در جلسات گوناگون به بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و افزود: ما بارها از مدیران بانکی خواسته‌ایم تا در نهایت درجه با سرمایه‌گذاران بخش تولید و صنعت همکاری تنگاتنگی داشته باشند تا بستر برای یک تحول جدی در این حوزه فراهم آید.
این مسئول از احداث و تکمیل مجتمع پتروشیمی اردبیل به عنوان یک آرزوی دیرین مردم در سال‌های آینده یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم این مجتمع بنا به وعده مسئولان و سرمایه‌گذار طرح به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود تا فرصت اشتغال بیش از ۷۵۰ نفر در این مجموعه فراهم آید.
وی خاطر نشان کرد: این استان به چنین مجموعه‌های مادر و مولدزا در حوزه اشتغال نیاز دارد تا بتواند به بخش عظیمی از درخواست‌های مردمی پاسخ دهد. 
استاندار اردبیل با بیان اینکه بهره‌برداری و راه‌اندازی پروژه‌های عظیمی چون پتروشیمی می‌تواند بستر اشتغال پایدار را فراهم آورد، اضافه کرد: امیدواریم با عنایت مسئولان کشوری و همچنین همراهی خوب بانک‌ها این پروژه به سرعت تعیین تکلیف شده و مراحل اجرای آن را شاهد باشیم.
نیکزاد در مورد فعالیت شرکت ابزار سبلان به عنوان تولیدکننده قطعات خودرو و موتورسیکلت نیز بیان کرد: این طرح که در زمینه تولید قطعات و مونتاژ برخی از ابزارها و امکانات فعالیت می‌کند بسترساز اشتغال ۷۰۰ نفر است که به سرعت می‌توان این زمینه و شرایط مساعد را در اشتغال سه شیفته بهتر از گذشته فراهم کرد.
وی همچنین در بررسی مشکلات شرکت آریان فولاد صنعت تولیدکننده اسکلت‌های فلزی، نبشی و برشی و شرکت شیرین عسل اردبیل تولیدکننده صنایع غذایی بر توجه و توسعه روزافزون این واحدها تاکید کرد.
کد مطلب: 15157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *