۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۳

خدمات درمانی؛بحران آینده کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان بیمه سلامت با اشاره به مشکلات بیمه های درمانی در کشور، گفت: بحران آینده کشور می تواند بحران بیمه خدمات درمانی باشد
سید عبدالله عمادی با اشاره به اینکه بحران آینده کشور می تواند بحران بیمه خدمات درمانی باشد، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بیمه های درمانی در کشور مناسب نیست و این امر می تواند در آینده کشور را تهدید کند.
وی با بیان اینکه وضعیت منابع و مصارف صندوقها و موسسات بیمه ای در کشور متوازن نیست، گفت: متاسفانه قوانین و مقرراتی هم که در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود علیه افزایش منابع سازمان تامین اجتماعی و سایر صندقهای خدمات بیمه درمانی در کشور است.
سرپرست سازمان بیمه سلامت ایرانیان با اشاره به اینکه متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه بخشی، زودگذر و آنی به مسئله خدمات بیمه درمانی در کشور دارند، ادامه داد: عدم توازن منابع و مصارف صندوقها و موسسات بیمه درمانی می تواند مشکلاتی را در آینده ایجاد کند.
عمادی با بیان اینکه امروز شاهد ورشکستگی صندوق بیمه بازنشستگی در کشور هستیم، تصریح کرد: هم اکنون ۹۰ درصد از اعتبارات صندوق بیمه بازنشستگی را دولت پرداخت می کند و تنها ۱۰ درصد از اعتبارات آن توسط خود این صندوق تامین می شود.
وی تصریح کرد: با استمرار این وضعیت در آینده چنین مشکلاتی نیز برای سایر صندوقهای بیمه درمانی کشور ایجاد می شود. 
کد مطلب: 16467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *