۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶

حمله نظامیان اسرائیلی به خبرنگاران

نظامیان صهیونیست برای جلوگیری از تهیه فیلم و عکس از اقدام این رژیم در کشتن یک جوان فلسطینی به دو خبرنگار رویترز حمله کردند
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز دو تن از خبرنگاران خبرگزاری رویترز را که در حین انجام مأموریت خبری خود بودند، به دور از عرف بین المللی مصونیت خبرنگاران، مورد ضرب و شتم قرار دادند.
این نظامیان در ابتدا عکاسان را مجبور کردند که لباس‌های خود را در خیابان درآورند و بعد از آن نیز به سوی آنها گاز شک آور پرتاب کردند، آنها بعد از این اقدام در حالی که یکی از این عکاسان نیاز به مداوا و انتقال به بیمارستان داشت، آنها را به حال خود رها کردند.
«آویتال لیبویچ» سخنگوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی که سعی در توجیه این اقدامات غیر قانونی نظامیان صهیونیستی داشت، گفت که دستور آغاز تحقیقات در این مورد صادر شده است، او همچنین تاکید کرد که تا زمان کامل شدن تحقیقات اطلاعات دیگری از این موضوع ارائه نخواهد کرد.
یسری الجمل و مأمون وزوز خبرنگاران رویترز در تشریح این حادثه اعلام کردند که یک گشتی پیاده صهیونیستی آنها را متوقف کرده است، این در حالی است که آنها با خودروی خود به سوی مانع ایست و بازرسی که یک جوان فلسطینی با شلیک مستقیم صهیونیست ها کشته شده بود، در حرکت بودند تا از این اقدام صهیونیست ها عکس و گزارش تهیه کنند.
کد مطلب: 16541
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *