۰
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷

کاهش حمایت ایران از بشار اسد

پس از آنکه رسانه های غربی مدعی کاهش حمایت روسیه از بشار اسد شدند ، یک روزنامه آمریکایی، این بار این ادعا را در مورد ایران تکرار کرد. تعدادی از متحدان بشار اسد، راههای جدیدی را برای حل مسئله سوریه پیشنهاد کرده اند که نشاندهنده عقب نشینی این کشورهاست.
پس از آنکه رسانه های غربی مدعی کاهش حمایت روسیه از بشار اسد شدند ، یک روزنامه آمریکایی، این بار این ادعا را در مورد ایران تکرار کرد.
به گزارش انتخاب ؛ روزنامه "نیویورک تایمز" این ادعا را از "طرح جدید ایران" در مورد سوریه استنباط کرده است.
این روزنامه آمریکایی در این گزارش، به جو سازی علیه طرح جدید ایران برای حل بحران سوریه پرداخت ودرتفسیری از این طرح ایران مدعی شد طرح ایران و اظهارات اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بیانگر تعدیل حمایت های ایران و حزب الله ازدولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه است.
به نوشته این روزنامه آمریکایی ، تعدادی از متحدان بشار اسد، راههای جدیدی را برای حل مسئله سوریه پیشنهاد کرده اند که نشاندهنده عقب نشینی این کشورهاست.
نیویورک تایمز، در ادامه با اشاره به ایران می نویسد: وزارت امور خارجه ایران خواستار پایان دادن به اقدام نظامی در سوریه، آزادی زندانیان سیاسی و برقراری گفتگوی گسترده ی برای تشکیل یک دولت انتقالی و همچنین برگزاری یک انتخابات آزاد شده است.
این روزنامه، این طرح ایران را نشاندهنده کاهش حمایت ایران از بشار اسد عنوان کرده است.
کد مطلب: 16980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *