۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۲

اقدام ریاضتی 89 میلیارد یورویی اسپانیا

دولت اسپانیا عصر جمعه تصریح كرد كه ریاضت ها به مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۵۶ میلیون در سال آینده و ۵۰ میلیارد و ۷۵ میلیون یورو در سال ۲۰۱۴ میلادی خواهند بود.
دولت اسپانیا افزود: در سال ۲۰۱۳ میلادی تولیدات ناخالص داخلی‌ كشور نیم درصد كاهش داشته و به دلیل بهبود تدریجی‌ مصرف خصوصی و سرمایه گذاری افزون بر اصلاحات ساختاری به عمل آمده در سال ۲۰۱۴ میلادی رشدی ۲/۱ درصدی خواهد داشت.

كسری بودجه اسپانیا در سال آینده ۵/۴ درصد تولیدات ناخالص داخلی و در سال ۲۰۱۴ به ۸/۲ درصد خواهد رسید، اهدافی‌ كه همه وزارتخانه ها و دفاتر دولتی چه مركزی و چه ایالتی‌ باید در آن شركت داشته باشند .

دولت اسپانیا در حالی‌ میزان ریاضت های آینده را اعلام كرد كه تا پایان سال جاری قصد انجام ۱۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون یورو ریاضت را دارد كه در مجموع ریاضت ها، این مبلغ به ۱۰۲ میلیارد و ۱۴۹ میلیون یورو خواهد رسید .

در این رابطه دولت با اشاره به اقدامات مالیاتی و افزایش مالیات ها از سپتامبر ۲۰۱۲ افزود كه درآمد اضافه كشور در سال جاری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون، در سال آینده ۱۰ میلیارد و ۱۳۴ میلیون و در سال ۲۰۱۴ میلادی ۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون یورو خواهد بود
کد مطلب: 1745
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *