۰
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۹

نتانیاهو سوریه را به حمله تهدید کرد

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در جمع فارغ‌التحصیلان آکادمی نیروی هوایی اسرائیل گفت اسرائیل هرکاری برای مقابله با تسلیحات شیمیایی می‌کند و در صورت نیاز با قدرت به تهدید سوریه پاسخ می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» امروز اعلام کرد اسرائیل برای در امان ماندن از حمله شیمیایی هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد. اظهارات نتانیاهو یک روز پس از آن انجام می‌گیرد که گزارش‌هایی مبنی بر سفر وی به اردن و دیدار او با پادشاه آن کشور منتشر شد. گفته می‌شود هدف وی از سفر به اردن، گفتگو در مورد مسئله سوریه و شایعه وجود تسلیحات شیمیایی در این کشور بوده است.
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی پرواز نیروی هوایی اسرائیل صحبت می‌کرد، گفت نیروی هوایی ارتش وضعیت سوریه را به دقت تحت نظر دارد و خود را برای سناریوهای احتمالی آماده می‌کند.
وی در این مورد گفت: همه ما می‌بینیم که در سوریه چه خبر است. اسرائیل تحولات را به دقت تحت نظر دارد و تمام اقدامات لازم در برابر این تهدید و دیگر تهدیدات را انجام می‌دهد.
او همچنین فارغ‌التحصیلان خلبانی را خط مقدم نبرد اسرائیل دانست و سپس سوریه را به حمله نظامی تهدید کرد. نتانیاهو مدعی شد که اسرائیل با کسانی که خواهان صلح باشند مسالمت‌آمیز برخورد می‌کند و در مقابل «دست بلند اسرائیل برای حمله قدرتمند» و پاسخ به تهدیدات علیه اسرائیل آماده است.
پیش از این ژنرال «عامیر اشل» فرمانده نیروی هوایی ارتش اسرائیل هم مدعی شده بود نیروی هوایی این رژیم برای مقابله با حملات شیمیایی کاملا آماده است.
کد مطلب: 17888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *