۰
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵

عزل وزیر بهداشت مصلحت نبود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: متأسفانه رئیس جمهور به‌واسطه اقداماتی که نباید صورت می‌گرفت وزیر بهداشت و درمان را عزل کرد و همین امر در شرایط کنونی جامعه مشکل‌ساز است.
محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی پایان دولت دهم و استمرار حکومت، مصلحت نیست که وزرا عزل و یا جابه‌جا شوند.
وی افزود: متأسفانه رئیس جمهور به‌واسطه اقداماتی که نباید صورت می‌گرفت وزیر بهداشت و درمان را عزل کرد و همین امر در شرایط کنونی جامعه مشکل‌ساز است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اینکه از عملکرد وزیر بهداشت و درمان در برخی موضوعات ناراضی بودیم و طرح سه سؤال را از وی نیز در دستور کار قرار داده بودم اما این حرکت و اقدام رئیس جمهور اصلاً در خور شأن نبود.
وی با اشاره به طرح موضوع سؤالات خود از وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: وضعیت نابسامان بیمارستان اروندکنار، انتقال دانشجویان دانشکده دندانپزشکی آبادان به اهواز و عدم صدور حکم مستقیم رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از موضوعات مورد بحث و مدنظر برای طرح سه سؤال از وزیر بهداشت و درمان بوده است.
انصاری در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان عنوان کرد: عزل وزیر بهداشت نباید اتفاق می‌افتاد چراکه در شرایط کنونی تحریم، برای تأمین داروی مورد نیاز مردم، این اقدام می‌تواند مشکلات بزرگ‌تری را برای جامعه پزشکی و درمانی کشورمان به ارمغان بیاورد.
وی در پایان عنوان کرد: مرضیه دستجردی از اساتید با ارزش، باوقار و از دانشمندان پزشکی کشورمان است که به ناحق از سمت خود عزل شد
کد مطلب: 18101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *