۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۳

در این مکان گوشت خوک سرو می‏‏ شود!

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بابلسر گفت: یک واحد کبابی در این شهرستان که اقدام به عرضه کباب از گوشت چرخ کرده گاو و خوک آماده طبخ می‌کرد، پلمب شد.
ایسنا: دکتر ناصر دستوریان با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد سودجو مخلوطی از گوشت گاوی و گوشت خوک را در دستگاه چرخ گوشت به صورت چرخ کرده آماده و آن را به صورت کباب به مردم عرضه می‌کرد.
مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بابلسر یادآور شد: کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در بازدیدهای ادواری خود از مراکز تولید، نگهداری و عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی یه این واحد صنفی مشکوک شده و با انجام نمونه‌برداری توسط کارشناسان این شبکه و ارسال نمونه به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان و انجام آزمایشات تخصصی ( PCR) مشخص شد گوشت چرخ کرده مخلوطی از گوشت گاو و گوشت خوک است.
دستوریان با اشاره به اینکه با مکاتبات انجام شده و دستور مقام قضایی این واحد صنفی پلمپ شده و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد، گفت: فرد خاطی که متهم به عرضه گوشت حرام بود با حکم دادستانی بازداشت و روانه زندان شد تا حکم قضایی صادر شود.
وی ضمن هشدار به افراد سودجو خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در بازدیدهای ادواری خود ضمن سرکشی و نمونه‌برداری از انواع فرآورده‌های خام دامی با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این شهرستان به شدت با موارد غیر بهداشتی برخورد می‌کنند.
کد مطلب: 19551
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *