۰
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱

کریمی تمرین پرسپولیس را ترک کرد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت به طور اختصاصی تمرین می‌کرد در پایان تمرین با عصبانیت ورزشگاه را ترک کرد.
به گزارش مهر، سرخپوشان تهرانی که عصر یکشنبه در هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر صبای قم به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بودند، امروز دوشنبه تمرین ریکاوری را در دستور کارشان قرار دادند که بازیکنان اصلی تمرینات سبکی را پشت سرگذاشتند اما بازیکنان ذخیره تمرینات پرفشاری را انجام دادند.
علی کریمی که به علت مصدومیت جزیی در دیدار برابر صبای قم تعویض شده بود، امروز به طور اختصاصی و سبک تمرین کرد و زمانی که قصد ترک ورزشگاه را داشت دقایقی با سعید شیرینی سرپرست این تیم گفتگو کرد و بعد از آن با عصبانیت ورزشگاه را ترک کرد و حاضر به گرفتن عکس با هواداران هم نشد.
در تمرین امروز پرسپولیس امیر عابدزاده و مهرزاد معدنچی غیبت داشتند اما سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمریناتشان را پیگیری کردند. ادموند بزیک نیز با لباس ورزشی در کنار بازیکنان تمرین کرد. کریم باقری نیز در تمرین حضور داشت و به کادر فنی کمک کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد. این تیم در هفته بیست و دوم باید به مصاف تیم داماش گیلان برود.
کد مطلب: 19642
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *