۲
۲
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۰
قهرمان پیشین جودو آسیا برای همیشه به آلمان رفت

محسن غفار، جدیدترین نمونه پناهندگی ورزشکاران ایرانی

فدراسیون جودو، رکوردار ورزشکاران پناهنده شده ایرانی است
محسن غفار، جدیدترین نمونه پناهندگی ورزشکاران ایرانی

در ادامه کوچ ورزشکاران ایرانی به کشورهای دیگر حالا نوبت به قهرمان پیشین آسیا رسید که برای همیشه راهی کشور آلمان شود تا به این ترتیب فدراسیون جودو در این عرصه رکورددار شود.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در چند سال اخیر کوچ ورزشکاران ایرانی به آن سوی آب‌ها شدت بیشتری یافته که در بین فدراسیون‌های ورزشی کشورمان، فدراسیون جودو رکورددار است. احسان رجبی در دو نخستین ورزشکاری بود که به آمریکا رفت و دلیل این کار خود را بی‌توجهی فدراسیون‌ها اعلام کرد هر چند که دوپینگ‌ پر سروصدای وی در این باره نقش اساسی داشت. در ادامه نوبت به «وحید سرلک» رسید تا سر از کشور آلمان درآورد و حالا نوبت به جودو کاری دیگر است تا در سرزمین ژرمن‌ها به دنبال آینده خود باشد. البته به این جمع مهدی امیر قانعی را هم باید اضافه کرد که البته پس از مدتی زندگی در تایلند مجبور به بازگشت به کشور شد.
در روزهای اخیر صحبت‌هایی در خصوص سفر همیشگی «محسن غفار» قهرمان پیشین جودو آسیا به کشور آلمان به گوش می‌رسید که تقریبا این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفته است. غفار جودو کار وزن ۶۶- کلیوگرم تیم ملی بود که معتقد بود «آرش میراسماعیلی» قهرمان اسبق جودو ایران و جهان که حالا نایب رئیس فدراسیون است، حق وی را پایمال کرده است. غفار دو سالی می‌شد در تیم ملی جوجیتسو عضویت داشت و حتی سال قبل در مسابقات جهانی در کلمبیا مدال برنز را به دست آورده بود. حالا با سفر همیشگی غفار به آلمان کوچ ورزشکاران ایرانی به سایر کشورها شتاب بیشتری گرفته است که زنگ خطری برای ورزش کشور به حساب می‌آید. برای بررسی صحت و سقم این خبر با محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو کشور تماس گرفتیم که وی تنها به این جمله اکتفا کرد: «مدتی است از غفار هیچ خبری ندارم!»
در همین ارتباط مسوولان فدراسیون جودو نیز معتقدند که غفار دیگر عضو خانواده جودو نیست و اگر چنین کاری کرده باشد، مربوط به دوران حضور وی در تیم ملی جوجیتسو است! گفتنی است تلفن همراه غفار مدتی است خاموش است و حتی دوستان او در تیم ملی جوجیتسو نیز خبری از این ورزشکار اهل شهرری ندارند!

کد مطلب: 20457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اعظم
کوچ مغز ها کوچ ورزشکاران کوچ و کوچ ...
المپیک
نمیدونم واقعا چی بگم