۰
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۵

درگیری داخلی در جریان انحرافی

با درگیری میان دوگروه از مدیران قبلی وفعلی موسسه ایران ارگان دولت که هردو از اعضای حامیان مشایی(جریان انحرافی) محسوب می شوند پای پلیس و وزرات اطلاعات به موضوع کشیده شد وپرونده پلمپ شد
به گزارش زندگی عوامل پیشین حراست روزنامه ایران ساعاتی پیش با حضور در این موسسه مطبوعاتی ، دفتر حراست روزنامه ایران را پلمپ کرده اند.
همچنین شاهدان عینی از بروز درگیری در این جریان خبر داده اند.
گفتنی است پلمپ دفتر حراست روزنامه ایران به انتصاب اعضای جدید هیات مدیره این روزنامه باز می گردد؛ چرا که در انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این روزنامه افراد نزدیک به جریان خاصی در دولت در این روزنامه حضور یافته اند.
بر اساس شنیده ها در جریان این تغییر و تحول در هیات مدیره روزنامه ایران، هیات مدیره جدید نیز اقدام به اخراج اعضای پیشین حراست ایران روزنامه کرده است. این در حالی است که روند انتخاب اعضای حراست به نحوی است که این اعضا از سوی وزارت اطلاعات گزینش شده و سپس به وزارت ارشاد اعلام می گردد.
گفته می شود در روند تعیین اعضای جدید حراست، این رویه طی نشده است و اعضای جدید حراست از یک نهاد سازمانی درونی موسسه ایران انتخاب شده اند.
بر اساس شنیده ها در این شرایط، صبح امروز «مصفا»، رئیس پیشین حراست روزنامه ایران بر اساس استعلام های صورت گرفته از وزارت ارشاد و وزارت اطلاعات در محل کار خود در دفتر حراست روزنامه ایران حاضر شده است اما به دلیل بروز درگیری های لفظی میان نیروهای جدید و پیشین حراست این روزنامه، مصفا به منظور جلوگیری از تشدید تنش ها، اقدام به پلمپ دفتر کاری خود کرده است.
گفتنی است در جریان درگیری میان نیروهای جدید و پیشین حراست روزنامه ایران، نهاد های انتظامی نیز در محل حضور دارند.
کد مطلب: 20650
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *