۰
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۱
کاظم جلالی:

مسئولیت جان ۴۷زائر ایرانی بر عهده ترکیه و حامیان ترویست‌هاست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد:مسئولیت جان زائران ربوده شده ایرانی در سوریه بر عهده ترکیه و کشورهایی است که تروریست ها را تسلیح و حمایت می کنند
کاظم جلالی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ربوده شده ۴۷ نفر از زائران ایرانی در سوریه گفت: با توجه به حمایت های نظامی، اطلاعاتی و تسلیحاتی برخی کشورها به تروریست های سوریه، ما مسئولیت جان زائران ربوده شده کشورمان را متوجه آنهایی می دانیم که در حال حمایت از تروریست ها هستند.

وی با اشاره به پشتیبانی ترکیه از تروریستها، افزود: کشور ترکیه نباید بیش از این دست خود را به حمایت از تروریستها آلوده کند. این کشور سوابق خوبی در موضع گیری علیه زیاده خواهی های آمریکا و رژیم صهیونیستی از خود به ثبت رسانده بود. اکنون چگونه می خواهد به حمایت خود از تروریستهایی ادامه دهد که فقط به دنبال تامین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستند؟

جلالی ادامه داد: قطعا مقاومت اسلامی که سوریه یکی از محورهای آن است، ضامن ثبات منطقه در مقابل زیاده خواهی های اشغالگران صهیونیست خواهد بود پس بهتر است کشورهایی مانند ترکیه، عربستان و قطر خود را به مهلکه نقشه شوم این رژیم نیندازند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: در میان بحرانی که تروریستها با حمایت این کشورها در سوریه برپا کرده اند، قطعا مسئولیت جان زائران ربوده شده کشورمان بر عهده ترکیه و کشورهایی است که تروریست ها را تسلیح و حمایت کرده اند و این کشورها در مقابل هرگونه تعرض و آسیبی به این اتباع ایرانی باید پاسخگو باشند.
کد مطلب: 2084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *