۰
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲

جزییات برنامه مخفیانه بایدن برای پایان جنگ غزه

رییس جمهور آمریکا در اظهارات تازه خود مدعی شده است که در حال انجام تلاش‌هایی «بی‌ سر و صدا» برای خارج کردن اسرائیل از غزه است.
جزییات برنامه مخفیانه بایدن برای پایان جنگ غزه
به گزارش مردم سالاری آنلاین،جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که حمایت‌های بی‌دریغ او از جنایت‌های اسرائیل در غزه با اعتراض‌های گسترده همراه شده روز دوشنبه مدعی شد در حال انجام تلاش‌هایی «بی‌ سر و صدا» برای خارج کردن اسرائیل از غزه است. 

بایدن روز دوشنبه هنگامی که سخنرانی‌اش با شعارهای معترضان خواستار آتش‌بس در غزه قطع شد مدعی شد: «من به صورت بی سر و صداد با دولت اسرائیل همکاری کرده‌ام تا آنها را مجاب کنم حضور نظامی‌شان در غزه را کاهش داده و تا حد زیادی از آنجا خارج شوند.»

سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در کلیسای «چارلستون» در ایالت کارولینای جنوبی برگزار شد. این کلیسا سال ۲۰۱۵ صحنه تیراندازی یک سفیدبرترپندار به سمت حاضران و قتل ۹ فرد سیاه‌پوست بود. بایدن بعد از آنکه معترضان فریاد زدند «آتش‌بس، همین حالا» گفت: «من شور آنها را درک می‌کنم.»در بیش از سه ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد رسانه‌های آمریکایی نزدیک به حزب دموکرات و مقام‌های کاخ سفید علی‌رغم حمایت تمام‌قد از اسرائیل در جنگ غزه در تلاش بوده‌اند خودشان را از تبعات این حمایت‌ها مبرا نگاه دارند.

دولت آمریکا تا کنون با تکرار روایت اسرائیل چندین قطعنامه را که خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه بوده وتو کرده است. 

کد مطلب: 209553
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *