۰
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۲

توزیع بنزین یورو ۴ با اولویت تهران

استاندار تهران با بیان اینکه روزانه ۱۸ میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو ۴ تولید می‌شود، گفت: برای کاهش آلودگی هوای تهران مقرر شده بیشترین میزان بنزین استاندارد در تهران توزیع شود.
ایسنا: درباره افزایش میزان تولید بنزین با استاندارد یورو ۴، گفت: در حال حاضر ۶۵ میلیون لیتر بنزین مصرف روزانه کشور است که از این میزان ۱۸ میلیون لیتر آن با استاندارد یورو ۴ تولید می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه کلانشهر تهران با معضل آلودگی هوا به ویژه در سه ماه آخر سال مواجه است، مقرر شده بیشترین میزان تولیدی بنزین یورو ۴ که در شازند کرمان و اراک انجام می‌شود، در تهران توزیع شود.
استاندار تهران با بیان اینکه تولید و افزایش میزان بنزین یورو ۴ جزو اهداف استراتژیک وزارت نفت است، اظهار کرد: در حال حاضر پالایشگاه تهران نیز تولید بنزین یورو ۴ را آغاز کرده و از پالایشگاه‌های شازند کرمان و اراک هم کمک می‌گیریم، اما برای رسیدن به استاندارد همه بنزین مصرفی، نیاز به زمان داریم.
تمدن با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش آلودگی هوا در کلانشهر تهران و هفت کلانشهر دیگر کشور، باید ظرفیت تولید بنزین با استاندارد یورو ۴ افزایش و تسریع شود، خاطرنشان کرد: با ارتقای استاندارد سوخت و استانداردسازی خودروها، قطعا شاهد کاهش آلودگی هوای تهران نیز خواهیم بود.
کد مطلب: 21006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *