۰
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

بر همه تهدیدات مختلف داخلی اشراف داریم

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: در موضوع مشارکت در انتخابات، با توجه به رویه‌ای که شورای نگهبان در پیش گرفت و صلاحیت اکثریت افراد را مورد تایید قرار دارد، فضای رقابتی خوبی به وجود آمده است. بر اساس نظرسنجی‌هایی که از روند مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد، روند افزایشی است.
بر همه تهدیدات مختلف داخلی اشراف داریم

به گزارش مردم سالاری آنلاین، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با توجه به تاکیدات چهارگانه رهبر انقلاب در انتخابات آتی درباره تدابیر وزارت کشور برای برقراری امنیت انتخابات، گفت: ما به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهیم که از حیث امنیت انتخابات، به لطف پروردگار، با هوشیاری و بیداری دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات، اعم از سپاه و انتظامی، اشراف خوبی را الحمدلله بر همه تهدیدات مختلف داخلی داریم.

وی افزود: در رأس آن هم بیداری، هوشیاری و همکاری خوب خود مردم ما است. در موضوع امنیت انتخابات اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی افزود: در موضوع مشارکت در انتخابات هم، با توجه به رویه‌ای که شورای محترم نگهبان در پیش گرفت و صلاحیت اکثریت افراد را مورد تایید قرار داد، فضای رقابتی خوبی به وجود آمده است. بر اساس نظرسنجی‌هایی که از روند مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد، به لطف خدا روند افزایشی است.

کد مطلب: 211601
برچسب ها: وزارت کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *