۰
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
با حضور منتخبان حزبی از سراسر کشور و فعالان سیاسی امروز برگزار می‌شود

بیست‌ودومین کنگره حزب مردم‌سالاری

دکتر رضا جلالي، سخنگوي حزب مردم‌ سالاري اعلام کرد: بيست‌ و دومين کنگره سالانه حزب مردم‌ سالاري امروز (پنجشنبه 26 بهمن‌ماه) با حضور منتخبان حزب مردم‌ سالاري از سراسر ایران برگزار خواهد شد.
بیست‌ودومین کنگره حزب مردم‌سالاری

به گزارش مردم سالاری آنلاین، طبق برنامه، در افتتاحيه اين کنگره که از ساعت 9 الی 11صبح امروز در مجتمع همایش نیایش تهران آغاز می‌شود.


شخصيت‌های برجسته، دبيران کل احزاب، نمايندگان ادوار مجلس، مديران اجرايي، فعالان سياسي و روزنامه‌نگاران حضور دارند. علاوه بر دبیرکل حزب، تعدادی از شخصیت‌های سیاسی سخنراني خواهند کرد.

راغفر در کنگره مردم سالاری:
قدرت سیاسی بدون قدرت اقتصادی مقدور نیست
حسین راغفر، اقتصاددان در کنگره حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه قدرت سیاسی تنها با قدرت اقتصادی مقدر است، گفت: وابستگی هرچه بیشتر به فروش منابع طبیعی وابستگی ذلت آور به خارج از مرزهاست.‌
وی در ادامه با بیان اینکه پس از پایان جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی مبادرت به قدرتمندی در حوزه نظامی کرد، افزود: بدون تردید توجه به صنایع نظامی و جلوگیری از تجاوز دیگران درست‌ترین اقدام بوده است.
راغفر با تاکید بر اینکه این موفقیت‌ها با هزینه‌ گزاف فقر، فساد گسترده محقق شده است، خاطر نشان کرد: ان دستاوردها و این ناکارامدی‌ها نشان می‌دهد این استراتژی بهینه نبوده است.

راکعی، فعال سیاسی: وجود فسادی که هیچ کس در مورد آن پاسخگو نیست، بر ذهنيت مردم‌ تأثیر گذاشته است
فاطمه راکعی در بیست و دومین کنگره حزب‌ مردم‌ سالاری گفت: تلاش‌های دلسوزان اخلاق و علم اثری نمی‌بخشد.

در مورد انتخابات پيش رو مسأله مهم این است که از هر راهی خواستيم وارد شويم تا حاکميت رفتار عادلانه با همه مردم‌ داشته باشد، اما متأسفانه موفق نشدیم.

به خاطر رفتارهای شورای‌ نگهبان ما عملا در شهر تهران‌ نتوانستيم چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی که رأی مردمی دارند را به ميدان بیاوریم.

صندوق رأی موهبتی در کشور است‌.

هيچ چیز منفی در بيانيه ۱۱۰ نفر نديدم؛ هرگز دیدگاه‌های دلسوزانه را نفی نمی‌کنیم.

الآن مسأله مهم "مردم" است. با چه اعتمادی پای صندوق رأی بیایند؟! کسانی‌ که‌ سال گذشته به‌ خيابان آمدند،‌ مردم‌ بودند.

 

 ظریف: دوستانی که اميدوارند آمریکا ايران را نجات‌ بدهد، يادشان نرود کجا بودند و کجا هستند/ امروز آمریکا از پس یمنی‌ها هم بر نمی‌آید

محمدجواد ظريف در بیست و دومین کنگره حزب‌ مردم‌ سالاری گفت: مشکل اساسی همه‌ زمامداران جهان "اشتباهات ادراکی" است. تصمیم گیری بر اساس‌ فهم اشتباه به بحران‌های جبران‌ ناپذیری منجر شده‌ است.

ایران در برهم ریختن نظام دوقطبی جهان پيش رو بوده‌ است.

اسرائیل ۲۰۰ بمب هسته‌ای دارد اما امروز علی‌رغم اين همه خسارت‌ که به فلسطینی‌ها تحميل کرده، نتوانسته افسانه‌ شکست‌ ناپذیری اسرائیل را احیا کند.

اسرائیل هر زمان که با اعراب جنگيد پیروز شد؛ البته‌ با کمک‌ آمریکا.

محبوبیت حماس در بين مردم‌ فلسطین بسیار بالاتر رفته‌ و تصميم نهایی را هم مردم‌ فلسطین بايد بگیرند؛ اين حق من نیست و حق مردم‌ فلسطین است.

کد مطلب: 211665
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *