۰
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

واکنش فخرالسادات محتشمی‌پور به ساخت مسجد در پارک قیطریه با پول وقف شده از سوی پدرش

فخرالسادات محتشمی‌پور در مطلب نوشت: اقدام صورت گرفته برای ساخت مسجد در پارک قیطریه از طرف وصی پدرم به هیچ وجه با مشورت و موافقت ما صورت نپذیرفته است.
واکنش فخرالسادات محتشمی‌پور به ساخت مسجد در پارک قیطریه با پول وقف شده از سوی پدرش

به گزارش مردم سالاری آنلاین ، فخرالسادات محتشمی پور در مورد حواشی پیش آمده پیرامون احداث مسجد در پارک قیطریه و اینکه گفته می شود قرار است با پولی که پدر او وصیت کرده، این اقدام انجام شود، نوشت:

به عنوان یکی از وراث مرحوم پدر عزیزم که در زندگی اهل کار خیر بود و برای پس از درگذشتش نیز وصیت کرده بود با بخشی از اموالش مسجدی احداث شود اعلام میکنم اقدام صورت گرفته توسط وصی به هیچ وجه با مشورت و موافقت ما صورت نپذیرفته است و این کار را که مخل مصالح و منافع عمومی است قطعا خیر نمی‌دانیم.

آنگونه که انتخاب روایت کرده، فخرالسادات محتشمی پور همچنین بیان کرد: به عنوان یک شهروند هرگونه دخل و تصرف در پارکی که زمینش به گفته شهردار وقت، اهدایی یک بانوی نیکوکار و با کاربری معین است کاری خلاف و نمونه بی اخلاقی های مدیران اقتدارگرا می دانم.

من هم مثل خیلی از پایتخت نشینها از مزیت های این پارک بهره برده ام و در نمازخانه پارک هم نماز خوانده ام که البته هیچگاه مملو از جمعیت نبوده و نمازگزاران گرامی هم در صورت تمایل با اندکی طی طریق به مساجد آن حوالی می رسند.

پس لطفا آقای شهردار دست از لجبازی با مردم بردارد و به جای اقدامات نمایشی، دین داری خود را با ساماندهی نابسامانیهای شهری و ارائه خدمات ضروری به شهروندان نشان دهد.

کد مطلب: 214016
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *