۰
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲

حمله توپخانه‌ای اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان

اسرائیل مناطقی از جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد.
حمله توپخانه‌ای اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان

به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ در این حملات شهرک‌های «علما الشعب»، «الضهیره» و اطراف «طیرحرفا» هدف قرار گرفت.تاکنون جزییات از شمار تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

این حملات ساعاتی پس از اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صورت می گیرد که اعلام کرد: توقف عملیات علیه حزب‌الله مشروط به بازگشت ساکنان شمال اسراییل به خانه هایشان است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه العربیه، گالانت گفت: اسرائیل هرگز عملیات خود علیه حزب الله لبنان را حتی پس از رسیدن به توافق آتش‌بس با حماس در نوار غزه تا بازگشت ساکنان شمال اسرائیل ( اکنون به دلیل ترس از حملات مقاومت تقریبا خالی از سکنه شده ) به منازل خود متوقف نخواهد کرد.

وی روز دوشنبه نیز خبر داد که ارتش این رژیم بزودی در مرز با لبنان جایی که روزانه شاهد تبادل آتش با حزب‌الله است، دست به اقداماتی خواهد زد.

حزب‌الله لبنان در روزهای گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

کد مطلب: 214539
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *