۰
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰
در دیدار عیدانه عنوان شد:

حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد

کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار عیدانه با جمعی از شخصیت‌های سیاسی گفت: همه ما می‌دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته است.
حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از جماران رئیس‌جمهور افزود: سابق اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود. البته اسرائیلی‌ها می‌خواهند به خاطر گرفتاری‌شان در غزه، معضلات را در کل منطقه توسعه دهند و از طریق توسعه ناامنی در منطقه، خودشان را خلاص کنند و شرایط جدیدی را به وجود بیاورند. 

دکتر حسن روحانی تاکید کرد: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است.

روحانی با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: ما موظفیم این نظر مقام معظم رهبری را به تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی تسری دهیم، کمااینکه ایشان سال گذشته بر مشارکت سیاسی مردم هم تاکید داشتند. نمی‌شود ما مردم را در اقتصاد دعوت به مشارکت کنیم اما در سیاست به مردم اعتنا نکنیم یا در فرهنگ و سیاست خارجی به نظر مردم توجه نکنیم. کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است و باید مردم را به حضور در همه زمینه‌ها دعوت کنیم.

کد مطلب: 214635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *