۰
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۷

پوتین اوضاع سوریه را بررسی کرد

تاکید رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح سوریه بر آمادگی کامل این نیروها برای دفع هر گونه تجاوز و قریب الوقوع بودن پیروزی بر تروریستها و بررسی اوضاع سوریه در مسکو از جمله خبرهای مربوط به این کشور است
مهر: به گزارش شبکه الاخباریه، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد پیروزی سوریه بر تروریستها قطعی است و کسانی که گمان می کنند می توانند نیروهای مسلح ما را امتحان کنند، سخت در اشتباه هستند(چرا که آنها قبلا امتحان خود را پس داده اند و از آن سربلند بیرون آمده اند)
سپهبد علی عبدالله ایوب که از واحدهای مختلف نیروهای مسلح سوریه با هدف اطلاع از میزان آمادگی آنها بازدید می کرد، در جمع سربازان ارتش سوریه تاکید کرد مواضع ملی ما ثابت است و هرگز از آن عقب نشینی نخواهیم کرد، حتی اگر دشمنان به اقدامات تحریک آمیز یا تجاوزکارانه دست بزنند.
وی با اشاره به حجم سنگین فشارها و هجمه همه جانبه علیه سوریه بر توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح سوریه برای مقابله با هرگونه تهدیدی تاکید کرد.
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح سوریه همچنین تصریح کرد نبرد با دشمن صهیونیستی، ادامه دارد و هرگز متوقف نخواهد شد.
وی بر ارتباط نزدیک و محکم میان رژیم صهیونیستی و باندهای قتل و جنایت که مرتکب جنایات تروریستی برنامه ریزی شده علیه سوریه و مردم آن می شوند، تاکید کرد.
ایوب با تمجید از آمادگی روحی و رزمی نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد پیروزی بر دشمن به لطف ایستادگی ملت بزرگ و اراده ارتش شجاع و اراده آهنین آنها قطعی است.
به گفته وی، ارتش سوریه، ضامن امنیت و ثبات این کشور در مقابله با توطئه های دشمنان و طمع ورزیهای آنها به شمار می رود.
تلفات تروریستها در حومه ادلب
از سوی دیگر تلویزیون سوریه گزارش داد یک واحد از نیروهای مسلح سوریه با تروریستهایی که تلاش می کردند به اردوگاه الشبیه در منطقه النیرب در حومه ادلب حمله کنند، درگیر شدند که طی آن شماری از این افراد کشته و زخمی شدند.
همچنین یک واحد دیگر از نیروهای مسلح سوریه، تجمع تروریستها در منطقه الصناعه در شهر اریحا را هدف قرار دادند و شماری از تجهیزات آنها را منهدم کردند و برخی از تروریستها را به هلاکت رساندند.
بررسی اوضاع سوریه در نشست شورای امنیت ملی روسیه
خبر دیگر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در نشستی با اعضای شورای امنیت ملی روسیه، اوضاع سوریه و همچنین وضعیت نیروهای مسلح روسیه را بررسی کرد.
از سوی دیگر، گنادی گاتیلوف معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد این کشور از برگزاری نشست دیگری در ژنو برای حل بحران سوریه با هدف بررسی اجرای مشخص بندهای بیانیه ژنو حمایت می کند.
کد مطلب: 21504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *