۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۵

رفع فيلترينگ از فيس‌بوک!

در ميان اخبار مختلفي که روز گذشته مورد توجه روزنامه‌ها قرار گرفت ، کنفرانس خبري دبير شورايعالي فضاي مجازي نيز ازجمله موضوعاتي بود که مورد توجه روزنامه‌ها قرار گرفت. به خصوص آنجا که يادي از فيس‌بوک شد .
انتخاب: روزنامه ابتکار نوشت: مهدي اخوان بهابادي در نشستي در مورد برنامه‌هاي شورايعالي فضاي مجازي درخصوص فيلترينگ سايت‌هاي اينترنتي به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.بخشي از پرسش و پاسخ‌ها به شرح زير است:
از زماني که شورايعالي فضاي مجازي با حکم رهبر معظم انقلاب تاسيس شده است يکي از مواردي که پياپي از آن صحبت شده موضوع تغيير در اجراي روند فيلترينگ سايت‌هاي اينترنتي بوده، در اين زمينه چه برنامه‌هايي مدنظر است؟
يکي از دغدغه‌هايي که در خصوص موضوع فيلترينگ وجود دارد، مربوط به اين است که بعضا اعتراضهايي را مي‌شنويم که دسترسي به برخي از سايتهايي که از نظر نظام مي‌توانند مجاز تلقي شوند به دليل نحوه اعمال فني فيلترينگ امکان پذير نيست و براي حل اين مشکل طرحي براي هوشمند سازي فيلترينگ کشور شروع شده که اميدواريم به نتيجه برسد.
در همين حال پيش از اين از طرف شما نقل قولهايي براي رفع محدوديت دسترسي به شبکه اجتماعي فيس‌بوک عنوان شده بود، آيا فيلترينگ فيس بوک برداشته مي‌شود؟
مسدوديت دسترسي به شبکه اجتماعي فيس بوک در کوتاه مدت به هيچ وجه برداشته نمي‌شود.
در بلند مدت چطور؟
رفع محدوديت فيس بوک در بلند مدت قابل بررسي است.
کد مطلب: 21769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *