۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲

چمران بگوید احمدی‌نژاد ۳۲۰ میلیارد تومان را کجا هزینه کرده است

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، گفت: چمران باید درباره عدم شفاف سازی شورا در هزینه‌كرد ۳۲۰ میلیارد تومان از سوی محمود احمدی‌نژاد، پاسخ دهد.
علیرضا دبیر در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره هزینه‌های فاقد سند ۳۲۰‌میلیارد تومانی دوران شهرداری سابق، اظهار کرد: این هزینه‌ها در حسابرسی مالی سال‌های ۸۲ تا ۸۴ مشخص شده است.
وی در پاسخ به اینکه چرا رئیس شورای شهر تهران نسبت به این هزینه که رقم آن زیاد است اطلاع رسانی نمی‌کند، افزود: این سوال را باید آقای چمران خود پاسخ دهد.
دبیر با بیان اینکه من به عنوان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در شورای شهر با این سکوت موافق نیستم، تاکید کرد: باید این موضوع برای مردم تهران روشن و شفاف سازی شود که این بودجه کلان در کجا هزینه شده است چراکه تمامی بودجه‌های شهر از جیب مردم تامین می‌شود.
وی ادامه داد: این رقم در سال ۸۲ تا ۸۴ با سکه به قیمت۹۰ هزار تومان هزینه شده است و برآورد آن در شرایط کنونی با سکه یک و نیم میلیون تومانی رقم بالایی می‌شود از این رو باید نسبت به این بودجه شفاف سازی شود که این رقم کلان در کجا و برای چه اموری هزینه شده است.
به گفته عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران چند نفر ار اعضای شورای شهر تهران ماموریت دارند نسبت به این موضوع رسیدگی کنند و اطلاع رسانی کنند.
کد مطلب: 21790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *