۰
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۶

بخت فرخ‌نژاد هم باز شد

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را «حمید فرخ نژاد» برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی «علی غفاری» از آن خود کرد.
صفحه نخست » فرهنگی/هنری
فرخ‌نژاد: بختم باز شد!
فارس : فرخ‌نژاد جایزه خود را از سعید راد دریافت کرد. راد در سخنانی گفت: وقتی گفتند جایزه اول را به من بدهند افتخار کردم ولی تقلب کردم و آن را باز کردم. اسم را که دیدم یکی از بهترین هاست و من چهار سال پیش وقتی یک تئاتر از او دیدم با او تماس گرفتم و به خاطر بازی‌اش از او تشکر کردم.
وی ادامه داد: جوانانی که به این راه می‌آیند این صنعت را حفظ کنند.
حمید فرخ‌نژاد نیز پس از دریافت جایزه خود عنوان داشت: بخت من باز شد. بعد از سالها. از دوستانی که باعث شدند من اینجا باشم تشکر می‌کنم. این فیلم رکورد کاندیدا شدن را در طول ۳۱ سال برگزاری جشنواره شکست. فقط در دو رشته کاندیدا نداشت. یکی مکمل زن که نداشت و دیگری بهترین بازیگر زن که فکر کنم چون اجنبی (خارجی) بود به او ندادند. من معتقدم هیات داوران با هوشیاری آقای کلاری را برای تشویق جوانان به اینجا دعوت کرده‌اند و از ایشان تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد:اینجا جا دارد تا از کار روح‌الله حجازی نیز یاد کنم که به ناحق کنار گذاشته شد و اگر به جشنواره راه می‌یافت نتایج جشنواره را تغییر می‌داد.
بنا بر این گزارش، اسامی نامزدهای این بخشبه شرح زیر اعلام شده بود:
* بهترین بازیگر نقش اول مرد:
-مهران احمدی (روز روشن)
-امیر جعفری (قاعده تصادف)
-اکبر عبدی (رسوایی)
-رضا عطاران (دهلیز)
-حمید فرخ‌نژاد (استرداد)
رسول صدرعاملی، مهدی فخیم‌زاده، بهروز افخمی، سیدداود میرباقری، سید ضیاءالدین دری، جمال شورجه و مصطفی شایسته داوری بخش سودای سیمرغ را برعهده داشته‌اند.
کد مطلب: 22492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *