۰
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۵

تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع خودروسازی و شرکت‌های خودروساز را در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) در دستور کار دارند.
به گزارش ایسنا، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ درمورد «فضای کسب و کار - شورای گفت‌وگو» و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع خودروسازی کشور و شرکت‌های خودروساز امروز در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
براساس این گزارش، رد طرح اصلاح ماده (۱۰۹) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که یک‌فوریت آن در جلسه علنی ۲۶ شهریور ماه به تصویب رسیده است نیز در اجرای ماده ۱۴۷ آئین‌نامه داخلی به تقاضای بیش از ۱۵ تن از طراحان در دستور قرار گرفته است.
طرح تامین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب‌پذیر که یک‌فوریت آن در جلسه علنی ۲۱ آبان ماه به تصویب رسیده از دیگر دستور کارهای جلسه علنی امروز مجلس خواهد بود.
بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس مبنی بر رسیدگی به طرح آیین‌دادرسی جرایم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی طبق اصل (۸۵) قانون اساسی، طرح تسریع در بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر حوادث غیرمترقبه، لایحه ممنوعیت خلع ید و قلع و قمع ورزشگاهها و سایر تاسیسات و اماکن ورزشی تابع سازمان تربیت بدنی، لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده و طرح اصلاح موادی از آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز دراجرای ماده ۱۰۴ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور کار قرار دارد.
کد مطلب: 23569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *