۰
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۱

هشدار خادم و بهمن طالبی: این قدر به فیلا ایمیل توهین آمیز نزنید/ فیلا می خواهد کشتی گیران آزادکار را سلاخی کند

ایمیل های کاربران ایرانی علیه داور بلاروس بازی سعید عبدولی به دغدغه ای بزرگ برای تیم ملی کشتی آزاد ایران بدل شده است.
 داور بین المللی ایرانی حاضر در مسابقات و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد ایران از مردم تقاضا دارند تا دست از ارسال ایمیل های حاوی توهین به فیلا بر دارند. ماجرا از آنجا آغاز شد که در بازی کشتی سعید عبدولی و حریف فرانسوی اش داور بلاروس و تیم قضاوت چندین و چند تصمیم را علیه جوان اندیمشکی ایرانی گرفتند و پس از آن بازی ، فیلا برای تصمیمات داوری مسابقه ف با اعتراضاتی وسیع روبرو شد تا جایی که مسئولان ارشد ورزش ایران به مارتینتی نامه نوشتند او هم به صورت ضمنی اعلام کرد داوری در این رقابت اشتباهاتی داشته است و حتی به علی آبادی و همراهانش قول داد تا جرایمی برایش در نظر گرفته شود.
 این اما همه قصه نبو با موجی که درباره مظلومیت ستاره کشتی ایران از سوی رسانه ملی و نشریات و سایت های خبری به راه افتاد ، بسیاری از کاربران ایرانی با هجوم به سایت فدراسیون جهانی فیلا ، این سایت را تقریبا از کار انداختند. حجم وسیعی از کاربران خشمگین که هرچه در دل داشتند را نصیب فیلا ، مارتینتی و داور بلاروس می کردند. 
شرایط به شکلی پیش رفت که رئیس ایتالیایی فیلا ، در این باره به مقامات ایرانی هشدار داد اما امکان مهار این موج از دست مسئولان فدراسیون خارج بود. حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون ایران اولین کسی بود که خیلی زود اعلام کرد به دلیل شرایط حساس تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی ها حتی شکایتی هم به فیلا نمی کند.

با این وجود حجم ایمیل های حاوی الفاظ تند طوری بوده که دو مقام ایرانی صاحب منصب در بازی ها از مردم بخواهند این روند قطع شود. بهمن طالبی داور با تجربه و بین المللی کشورمان که در بازی ها حاضر است در این باره می گوید:« فیلا حتی داور مسابقه عبدولی را از بازی ها محروم نکرد. با این ایمیل های ارسالی مردم شرایط اصلا به سود ما نیست. 
همه داوران به ورزشکاران ایران حساس شدند. بعضی از ایمیل ها به شدت توهین آمیز بودند و این باعث ایجاد جوی سنگین علیه کشتی گیران ما شده است.» حرف های طالبی را رسول خادم هم تائید می کند و می گوید :« آنها دنبال ضربه زدن به ما هستند. خیلی شرایط برای کشتی گیران آزادکار سخت شده است. شاید لازم باشد تا از امردم بخواهیم به این واکنش ها پایان دهند تا خدای ناکرده ضربه ای به بچه های تیم ملی کشتی آزاد وارد نشود.»

دو ملی پوش تیم کشتی آزاد از ظهر جمعه روی تشک می روند. حسن رحیمی با باتار نغول کشتی می گیرد و صادق گودرزی با حریفی از بلغارستان . آیا این دو با تصمیمات سخت داوری مواجه خواهند بود؟ این دلهره ای است که رسول خادم در دل دارد.
کد مطلب: 2388
مرجع : خبرانلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *